Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

[quote=72064540][quote-nick]Anonym (Fröken C) skrev 2013-12-28 17:33:15 följande:[/quote-nick][/quote]

Jävlar...verkligen sexiga ben...riktigt sexiga!

Anonym (Pöket) skrev 2013-12-28 17:56:23 följande:
    I mörkret möter jag en man. Jag ser inte hans ansikte, men jag kan skymta hans bara, breda bringa.. Jag tyckte mig höra "PPP" viskandes i vinden

Haha...nu har jag nog gjort stora intryck på dig...allt snyggt som rör sig och allt som låter är inte PPP...tyvärr!

Lovar dig...du vet när det är äkta PPP du träffat eller sett!

Blev osökt att tänka på:

Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-28 20:11:39 följande:
    Rövluvan? Ridskolan? Fäbojäntan? Eller indiana Jones? Hahahaha!!!

Haha...gentlemän öppnar dörrar åt damer...drar ut stolen och låter kvinnan välja film! Men skulle givetvis finnas där som stöd vid valet och knuffa dig målmedvetet åt Rövluvan för att senare även kolla på Ridskolan...två filmer är bättre än en om man ska hinna med allt jag tänkt!
    Emerun skrev 2013-12-28 22:20:20 följande:
    Skulle postat nåt nice om jag hade kunnat

Vad är det som stoppar dig?
    Emerun skrev 2013-12-28 22:36:27 följande:
    Gör vi ett försök då

Wow...jävlar! Otrolig kropp!

[quote=72067695][quote-nick]Anonym (Pöket) skrev 2013-12-28 23:11:18 följande:[/quote-nick][/quote]

Pssssst....*viskar i ditt öra* du är otroligt läcker...böjer mig ner kysser din hals och drar vidare likt en vindpust...!

[quote=72067695][quote-nick]Anonym (Pöket) skrev 2013-12-28 23:11:18 följande:[/quote-nick][/quote]

Pssssst....*viskar i ditt öra* du är otroligt läcker...böjer mig ner kysser din hals och drar vidare likt en vindpust...!

Okej tror ni jag behöver postat det en gång till eller räcker det med två gånger.....förbannade telefon jävlel#################

Anonym (KMP) skrev 2013-12-28 23:35:40 följande:
    Försök inte skylla på telefonen...Du blev så klart ohanterligt ivrig av pökets bild...Lite het på gröten bara...sånt händer...inget att skämmas för

Haha ajajajaj....kanske ligger något i det du nämner här...härliga KMP!
    Anonym (Pöket) skrev 2013-12-28 23:48:15 följande:
    Ha ha

Skratta du...rätt vad det är så är du i mina skor...när det gäller mig!
    Whoopa skrev 2013-12-29 01:24:30 följande:
    Antar att tråden är till för inbördes beundran och att ingen annan släpps in?

Posta du...alla är välkomna!
Svar på tråden Helkroppstråden