• Tompamannen81

Helkroppstråden

Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-07-03 20:15:20 följande:

Har funderat på att sätta in silikon .

Mina har börjat hänga lite men samtidigt får man kanske acceptera att kroppen förändras

Wow!  Har sett flertalet bilder av dig och du är ju helt vansinnigt sexig!  I applaud thou!  ;)
  • ÄngDal

Mina har börjat hänga lite men samtidigt får man kanske acceptera att kroppen förändras

Dina bröst är helt grymt sexiga på ALLA sätt och vis. Inte behöver du fundera på att göra något med dem - utom att låta män (och kvinnor?) få leka med dem så ofta som möjligt... :)
  • Anonym (Mammatill 7)

Tompamannen81: Gulle dig:) tack tack

ÄngDal: Svårt var nöjd men som sagt åldern o tyngdlagen gör sitt . Tack snälla

• Anonym (SåHard)

Mammatill7: en kvinna med den kroppen kan väl inte vara så gammal?

• Anonym (hoppsan)

Tycker du ska låta bli,de är underbara som de är, silikonisar kan aldrig bli lika vackra.
  • Anonym (SåHard)

Mammatill7: tror jag inte på. Har du man i huset?

• Anonym (SåHard)

Mammatill 7: kan man inte skicka PM till dig?

• Meramus

Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-07-03 20:15:20 följande:Har funderat på att sätta in silikon.

Det tycker jag du ska vänta med för du har underbara bröst som är helt naturliga :)