• Anonym (TheMan)

Helkroppstråden

Frökensötare: Mycket vackert

• straight arrow
    Arbor skrev 2016-07-04 14:25:09 följande:

Ser med förväntan fram på vad dag två har att erbjuda ;)

Med en sådan trevlig publik ska jag göra mitt bästa för att uppfylla förväntningarna...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Arbor
    straight arrow skrev 2016-07-04 16:07:23 följande:
    Med en sådan trevlig publik ska jag göra mitt bästa för att uppfylla förväntningarna...
    Jag är en underbart hängiven publik Glad
    det är deltagandet jag behöver jobba med Skäms
  • Arbor
    Neol skrev 2016-07-04 15:03:38 följande:
    Mycket!! Men inte folkpartist för det, eller Liberal öhhhh... Snacka om att kapa ett begrepp för sina egna syften. Tidernas mest falska marknadsföring skulle jag säga. Fattar inte att de kommundan med det... Nu blir jag lite förbannad här känner jag... Fel forum... Den sidan av mig kan bli för långrandig...
    Så jag ska inte fråga vad du tyckte om "liberalen" Björklunds önskan om mer EU Flört
  • Smastor
    Arbor skrev 2016-07-04 17:52:56 följande:

Jag är en underbart hängiven publik

det är deltagandet jag behöver jobba med

Jag håller andan!
  • Arbor
    Smastor skrev 2016-07-04 17:59:22 följande:
    Jag håller andan!
    Nej, andas, du måste andas. Annars kan du ju inte förgylla tråden med din läckra kropp Kyss
  • Anonym (hoppsan)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-07-04 08:59:38 följande:

hoppsan: Nu är jag hemma igen o det var ingen som hängde på:)

Drömmer om att få se hela dig på bild, tror helheten är ännu bättre än delarnaFlört.
  • Anonym (FrökenSötare)
    Neol skrev 2016-07-04 15:03:38 följande:

Mycket!! Men inte folkpartist för det, eller Liberal öhhhh... Snacka om att kapa ett begrepp för sina egna syften. Tidernas mest falska marknadsföring skulle jag säga. Fattar inte att de kommundan med det... Nu blir jag lite förbannad här känner jag... Fel forum... Den sidan av mig kan bli för långrandig...

Du borde vara i Almedalen du också tydligen ;)
  • Anonym (Mammatill 7)

hoppsan: Finns ju helkropps bilder tex den här.