• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Bensax

Ja man ser verkligen att du trivs med din kropp, vilket jag förstår. Den ser fantastisk ut oavsett ålder.

Hoppas du forsätter att förgylla tråden med dina härliga bilder och trevliga kommentarer!

Du verkar vara en bra tjej:)

• Bensax
    Bensax skrev 2016-07-06 20:55:52 följande:

Ja man ser verkligen att du trivs med din kropp, vilket jag förstår. Den ser fantastisk ut oavsett ålder.

Hoppas du forsätter att förgylla tråden med dina härliga bilder och trevliga kommentarer!

Det var alltså menat till MS Fit, förstår inte varför det inte länkades?
  • Anonym (FrökenSötare)
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-06 20:49:31 följande:

Mm nästan, besviken? Reducerad till lammkött haha? Vet man inte ska prata kvinnors ålder men fått för mig, till dina bilder sett, att du är ca 35?

Inte ett dugg besviken. Nja, lite äldre men det brukar gissas på 35. Men som sagt ovan, det är bästa åldern för självförtroendet och allt som kommer med det ;)
  • Anonym (Ms fit)
    Bensax skrev 2016-07-06 20:55:52 följande:

Åh vad gulligt skrivet, tack:)
  • Anonym (Ms fit)
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-06 20:50:13 följande:

Det som är så snyggt på en kvinna ju...

Haha..lammkött alltså;)
  • Anonym (Ms fit)
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-06 21:01:15 följande:

Inte ett dugg besviken. Nja, lite äldre men det brukar gissas på 35. Men som sagt ovan, det är bästa åldern för självförtroendet och allt som kommer med det ;)

Visst är som fina viner..blir bara bättre med åren:)
  • Bensax

[quote=76774954][quote-nick]Anonym (Ms fit) skrev 2016-07-06 21:01:34 följande:[/quote-nick]Åh vad gulligt skrivet, tack:)[/

@ MS fit: säger bara min ärliga åsikt.

Vilken tur att du uppskattar den och tackar så fint, verkar ha rätt i mina misstankar :)

• Anonym (FrökenSötare)
    Anonym (Ms fit) skrev 2016-07-06 21:04:28 följande:

Visst är som fina viner..blir bara bättre med åren:)

Såna är vi :D

Lite upptagen nu - Fotboll ju!
  • Anonym (Ms fit)
    Bensax skrev 2016-07-06 21:05:54 följande:

[quote=76774954][quote-nick]Anonym (Ms fit) skrev 2016-07-06 21:01:34 följande:[/quote-nick]Åh vad gulligt skrivet, tack:)[/

@ MS fit: säger bara min ärliga åsikt.

Vilken tur att du uppskattar den och tackar så fint, verkar ha rätt i mina misstankar :)

:)
  • straight arrow
    Arbor skrev 2016-07-06 20:29:05 följande:

Fin idag med ju, nu kan jag inte sluta att tänka på vad som kan döljas bakom lucka 4

Du får hållas på sträckbänken tills i morgon ;)
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.