• Anonym (Ms fit)

Helkroppstråden

Underhill skrev 2016-07-06 20:46:47 följande:

Precis som det bör vara för att få ut det bästa och mesta av sköna stunder!

Visst är det så:)
  • Bensax

Ja man ser verkligen att du trivs med din kropp, vilket jag förstår. Den ser fantastisk ut oavsett ålder.

Hoppas du forsätter att förgylla tråden med dina härliga bilder och trevliga kommentarer!

Du verkar vara en bra tjej:)

• Bensax
    Bensax skrev 2016-07-06 20:55:52 följande:

Ja man ser verkligen att du trivs med din kropp, vilket jag förstår. Den ser fantastisk ut oavsett ålder.

Hoppas du forsätter att förgylla tråden med dina härliga bilder och trevliga kommentarer!

Det var alltså menat till MS Fit, förstår inte varför det inte länkades?
  • Anonym (FrökenSötare)
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-06 20:49:31 följande:

Mm nästan, besviken? Reducerad till lammkött haha? Vet man inte ska prata kvinnors ålder men fått för mig, till dina bilder sett, att du är ca 35?

Inte ett dugg besviken. Nja, lite äldre men det brukar gissas på 35. Men som sagt ovan, det är bästa åldern för självförtroendet och allt som kommer med det ;)
  • Anonym (Ms fit)
    Bensax skrev 2016-07-06 20:55:52 följande:

Åh vad gulligt skrivet, tack:)
  • Anonym (Ms fit)
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-06 20:50:13 följande:

Det som är så snyggt på en kvinna ju...

Haha..lammkött alltså;)
  • Anonym (Ms fit)
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-06 21:01:15 följande:

Inte ett dugg besviken. Nja, lite äldre men det brukar gissas på 35. Men som sagt ovan, det är bästa åldern för självförtroendet och allt som kommer med det ;)

Visst är som fina viner..blir bara bättre med åren:)
  • Bensax

[quote=76774954][quote-nick]Anonym (Ms fit) skrev 2016-07-06 21:01:34 följande:[/quote-nick]Åh vad gulligt skrivet, tack:)[/

@ MS fit: säger bara min ärliga åsikt.

Vilken tur att du uppskattar den och tackar så fint, verkar ha rätt i mina misstankar :)

• Anonym (FrökenSötare)
    Anonym (Ms fit) skrev 2016-07-06 21:04:28 följande:

Visst är som fina viner..blir bara bättre med åren:)

Såna är vi :D

Lite upptagen nu - Fotboll ju!
  • Anonym (Ms fit)
    Bensax skrev 2016-07-06 21:05:54 följande:

[quote=76774954][quote-nick]Anonym (Ms fit) skrev 2016-07-06 21:01:34 följande:[/quote-nick]Åh vad gulligt skrivet, tack:)[/

@ MS fit: säger bara min ärliga åsikt.

Vilken tur att du uppskattar den och tackar så fint, verkar ha rätt i mina misstankar :)

:)