• Underhill
    Gillar att bli sedd skrev 2016-07-07 08:29:39 följande:
    den var till ms fit
    Är beredd att hålla med där...lika goa alla fyra :)
    E vi överens så kör vi
  • analälskaren
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-06 16:24:30 följande:
    Bara för att få lite fart på allt då, och för att ni är så generösa mot oss kvinnor idag :)
    lyllos dom som får leka med dom!
  • straight arrow

God morgon!

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anonym (FrökenSötare)
    analälskaren skrev 2016-07-07 08:37:09 följande:

lyllos dom som får leka med dom!

"Dom"? Haha, jag är väldigt petig med vem som får leka här ;)
  • Anonym (FrökenSötare)
    straight arrow skrev 2016-07-07 09:01:53 följande:

God morgon!

Gomorron handsome. Likt solen varje dag... Nu glömde jag helt bort att vara nervös för dagens framträdande :)
  • straight arrow
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-07 09:05:20 följande:

Gomorron handsome. Likt solen varje dag... Nu glömde jag helt bort att vara nervös för dagens framträdande :)

Skönt att höra vännen. Lycka till, det kommer säkert att gå bra. Kom bara ihåg att föreställa dig publiken utan kläder så släpper nervositeten ;)
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • analälskaren
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-07 09:03:43 följande:
    "Dom"? Haha, jag är väldigt petig med vem som får leka här ;)
    jajaja dom som fått leka med dom då....;) antar att det är mer än en iaf som fått tillträde.
  • Smastor
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-07 09:05:20 följande:

Oj vilka frågor jag vill ställa dig nu :p vill du stå naken och svara på dom?
  • Anonym (FrökenSötare)
    Smastor skrev 2016-07-07 12:51:03 följande:

Oj vilka frågor jag vill ställa dig nu :p vill du stå naken och svara på dom?

Inte på scen kanske ;)