• Nanime

Helkroppstråden

<3 tack för de fina kommentarerna!!!
    Och Karios!!! Tack för de härliga bilderna!

Kyss till er alla denna fina försommardag!

• Anonym (Allie)

Tack Anton <3

Anton Chigurh skrev 2013-05-26 09:11:23 följande:
    En repris när den är som bäst. Fan sicket grant arsle du har Allie, makalöst vackert....

• villbusa
    Anonym (Allie) skrev 2013-05-25 18:06:05 följande:

Raggade upp en repris ( från rumptråden )

ojdå!! mmmm inget emot att fatta tag om dom höfterna och trycka sig lite närmare..........Tungan uteSolig

vackert allie!!!! 
  • Anonym (snyggt)

En bild säger mer än tusen ord. När det gäller mitt bidrag så kanske det vore bättre med tusen ord  Skrattande

Ja, jag vet att skjortan inte är helt klockren. Jag borde ha valt den röda när jag stod i affären. Man ser alltid smalare ut i rött.

ps
    bilden finns endast i ett exemplar och i mitt ägo. Så det är ingen bild som jag snott hos någon bildbyrå.

• ander25k
    Nanime skrev 2013-05-26 15:55:31 följande:
    <3 tack för de fina kommentarerna!!!
    Och Karios!!! Tack för de härliga bilderna!

Kyss till er alla denna fina försommardag!

Var trött , men vart pigg {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (badsugen)
    Anonym (snyggt) skrev 2013-05-26 16:42:52 följande:
    En bild säger mer än tusen ord. När det gäller mitt bidrag så kanske det vore bättre med tusen ord  

Ja, jag vet att skjortan inte är helt klockren. Jag borde ha valt den röda när jag stod i affären. Man ser alltid smalare ut i rött.ps

bilden finns endast i ett exemplar och i mitt ägo. Så det är ingen bild som jag snott hos någon bildbyrå.

Haha, ja det ser lite farligt ut, som att man kan få en knapp flygande i ögat snart.... Men magrutor kan du skaffa den dag du vill, självdistans och humor har du redan och det är svårare att skaffa för den som inte har.... Älskar när den här tråden är varierad.
  • Anonym (badsugen)

@Karios: rena fotokonsten!

@Rockyman: fin kropp rakt upp och ner, det ser så gulligt sårbart ut att hålla för sådär.

@Allie: snygg bak och snygga trosor! Fin fart på tråden ser jag, tar evigheter att läsa ikapp...

• Anonym (Allie)

Höfterna är greppvänliga ;)

villbusa skrev 2013-05-26 16:20:05 följande:
    ojdå!! mmmm inget emot att fatta tag om dom höfterna och trycka sig lite närmare..........

vackert allie!!!! 

• Anonym (Allie)
    Anonym (badsugen) skrev 2013-05-26 19:15:34 följande:
    @Karios: rena fotokonsten!

@Rockyman: fin kropp rakt upp och ner, det ser så gulligt sårbart ut att hålla för sådär.

@Allie: snygg bak och snygga trosor! Fin fart på tråden ser jag, tar evigheter att läsa ikapp...