Helkroppstråden
Älskar att träna men hatar att va svettig! ;p
Älskar att träna men hatar att va svettig! ;p
Nu har jag lyckats censurera bilden (tänkte inte på det förra gången... ) så nu borde den få ligga kvar en stund.
Och jag älskar dina svettblanka bröst
Ska ja ta fram lite isbitar från frysen? ;)
Framkalla svettdroppar på en kvinnas bröst tillsammans med henne är bra fint! Duscha likaså.
Ja nog var de svettiga idag alltid! :)Ohh ne fy... Hellre en utedusch!Ja det är inte fel! Nästan så jag blir lite sugen på att bli svett ihop me någon... ;)
Ja nog var de svettiga idag alltid! :)Ohh ne fy... Hellre en utedusch!Ja det är inte fel! Nästan så jag blir lite sugen på att bli svett ihop me någon... ;)
Inga problem..... Har en liten hand pumpad ute dusch vid bastun på landstället.....bada i havet eller duscha kallt....ok lovar ha bastun tänd om du börjar frysa :)
Det är väl härligt att bli svettig ihop av träning eller kanske annan aktivitet och sen får man duscha ihop som grädde på moset
Först duscha kallt sen hoppa i havet! Åh shit vad härligt!!Ja det skulle vara för duschens skull i så fall! Duscha ihop är ju sååå härligt!
Först duscha kallt sen hoppa i havet! Åh shit vad härligt!!Ja det skulle vara för duschens skull i så fall! Duscha ihop är ju sååå härligt!
Nu har jag lyckats censurera bilden (tänkte inte på det förra gången... ) så nu borde den få ligga kvar en stund.