• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Ms fit)
    Smastor skrev 2016-07-18 21:23:29 följande:

Men nästan hela tråden Hahaha bra jobbat :D

Så kan man se på det...gulligt av dig:)
  • Cantona
    Anonym (Ms fit) skrev 2016-07-18 21:22:09 följande:
    Mannen som hade den innan uppskattade inte den å nu finns det ingen man i Ms Fit's liv
    Han förtjänade inte din mus, var glad att det tog slut!

Du behöver en man med stil och klass, rekommenderar att du skickar personligt meddelande till han som kallar sig Cantona.

Hi hi..
  • Dasenhard
    Anonym (WOW 4) skrev 2016-07-18 21:25:05 följande:

Jag anmäler alla kön. Alla dessa penisar också. Heltidsjobb.

Vilket bra jobb du har som får titta på kön hela dagarna
  • Anonym (Ms fit)
    Cantona skrev 2016-07-18 21:31:15 följande:

Han förtjänade inte din mus, var glad att det tog slut!

Du behöver en man med stil och klass, rekommenderar att du skickar personligt meddelande till han som kallar sig Cantona.

Hi hi..

Åh tydligen var jag så busig så bilden plockades bort;)

Jaha så han den dära Cantona skulle uppskatta en kvinna som jag alltså.
  • Anonym (Ms fit)
    Dasenhard skrev 2016-07-18 21:33:12 följande:

Min me tydligen...oj jag är en riktig fara jag ;)
  • Anonym (Ms fit)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-07-18 21:26:25 följande:

WOW4: Kan tänka mig det...

Ja har man inget annat för sig så...eller så slutar man bara att gå in här och kolla på alla läckerheter

Stackars lilla wow som blir så upprörd
  • Cantona
    Anonym (Ms fit) skrev 2016-07-18 21:33:32 följande:
    Åh tydligen var jag så busig så bilden plockades bort;)

Jaha så han den dära Cantona skulle uppskatta en kvinna som jag alltså.
    Har mailat FamiljeLiv och frågat varför de tog bort bilden. Fick veta att servern blev överbelastad efter att du visat musen!

Sidan var nära att krascha!

Ja, finns för dig i mailen om du vill...

• Anonym (WOW 4)
    Anonym (Ms fit) skrev 2016-07-18 21:36:23 följande:

Ja har man inget annat för sig så...eller så slutar man bara att gå in här och kolla på alla läckerheter

Stackars lilla wow som blir så upprörd

Jag är polis på FL. Skoj.
  • Anonym (Ms fit)
    Cantona skrev 2016-07-18 21:39:13 följande:

Har mailat FamiljeLiv och frågat varför de tog bort bilden. Fick veta att servern blev överbelastad efter att du visat musen!

Sidan var nära att krascha!

Ja, finns för dig i mailen om du vill...

Haha...oj då;)
  • Anonym (WOW 4)
    Dasenhard skrev 2016-07-18 21:33:12 följande:

Du ser ju lika många plus att du kollar på annan porr också. Så du vinner.