• SIPPAN13

Helkroppstråden

VeniVici skrev 2013-05-28 10:22:49 följande:

Hahaha, ja nästan..... vattenlösligt är ju knivigt eftersom den förmodligen löser upp sig på vägen till stranden Flört Bättre jag (vi) knyter upp den.... Men annars, helt rätt! Jätteliten Drömmer

Ok så vi ska åka båt till staranden alltså... det kommer skvätta en hel delDrömmer??

Knyta upp verkar jobbigt... varför inte bara slita eller bita Flört??? 
  • VeniVici
    SIPPAN13 skrev 2013-05-28 10:25:09 följande:

Ok så vi ska åka båt till staranden alltså... det kommer skvätta en hel delDrömmer??

Självklart åker vi båt Flört..... Jag både sliter och biter gärna av dom, även om den bikinin jag tänker på inte är så mycket att ta av Drömmer
    Men den skulle passa väldigt bra på dig Tungan ute 
  • VeniVici
    SIPPAN13 skrev 2013-05-28 10:25:09 följande:

.... Din "Särbo" kanske vill följa med? han kan ju slita så biter jag Drömmer
  • SIPPAN13
    VeniVici skrev 2013-05-28 10:34:45 följande:

.... Din "Särbo" kanske vill följa med? han kan ju slita så biter jag Drömmer
    Alltid bra att ha någon som kör båten och bär picknickkorgen om inte annat Skrattande
  • VeniVici
    SIPPAN13 skrev 2013-05-28 10:36:59 följande:
    Alltid bra att ha någon som kör båten och bär picknickkorgen om inte annat Skrattande

När det gäller såna tuggor är jag ganska träffsäker Flört.... tar med de känsliga delarna med läpparna och bikinin med tänderna Kyss

Mycket bra val av bikini Sippan Skål 
  • SIPPAN13
    VeniVici skrev 2013-05-28 10:43:11 följande:

När det gäller såna tuggor är jag ganska träffsäker Flört.... tar med de känsliga delarna med läpparna och bikinin med tänderna Kyss

Mycket bra val av bikini Sippan Skål 
    Låter som att du vet vad du pratar om så då kan jag pusta ut och bara njuta Solig.
    Visste inte om du tyckte den var för täckande..... vill ju lämna lite åt fantasin  Flört.
  • VeniVici
    SIPPAN13 skrev 2013-05-28 10:36:59 följande:
    haha, Sant! Men jag tar gärna hjälp av korgbärar´n .... Finns ju så många känsliga delar att använda läpparna på när väl bikinin är avbiten Flört
  • SIPPAN13
    VeniVici skrev 2013-05-28 10:46:11 följande:
    haha, Sant! Men jag tar gärna hjälp av korgbärar´n .... Finns ju så många känsliga delar att använda läpparna på när väl bikinin är avbiten Flört
    ......... så det räcker till 2 menar du Drömmer??
  • VeniVici
    SIPPAN13 skrev 2013-05-28 10:45:31 följande:
    Låter som att du vet vad du pratar om så då kan jag pusta ut och bara njuta Solig.
    Visste inte om du tyckte den var för täckande..... vill ju lämna lite åt fantasin  Flört.

Har inte fått några klagomål hittills så luta dig tillbaka, blunda, andas och Njut Kyss

Tycker för övrigt att den där bikinin lämnar alldeles lagom att fantisera om Skål   
  • VeniVici
    SIPPAN13 skrev 2013-05-28 10:47:18 följande:
    ......... så det räcker till 2 menar du Drömmer??
    Dubbelt av allt ger dubbel njutning så du kan ju bestämma hur mycket du vill njuta Flört.... resten bestämmer vi (jag) Skål