Inlägg från: Fotografen |Visa alla inlägg
  • Fotografen

Helkroppstråden

Mattias39 skrev 2013-01-15 12:30:38 följande:

Jo då...du måste TRO på dig själv... ;)
    Annars kan du ju alltid hojta till så kommer jag över med kameran...när jag läst FotoGuiden... Skrattande
    hahahaha det är rätt Mattias, man ska hjälpas åtGlad
  • Fotografen
    Anonym (tvåbarnsmor) skrev 2013-01-15 12:34:21 följande:
    Om man kunde åstadkomma sådana bilder alltså! Är du en sån där som har kameran mer som en utväxt i ansiktet än som en sak? Tungan ute
    haha, verkligen inte.
    Ibland kan det gå lång tid innan jag kommer på nya bildideer, och glömmer OFTA att ta med kameran när jag går ut.
  • Fotografen
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-15 13:37:18 följande:
    Fotografen:
    Fantastiska bilder du tar!{#emotions_dlg.flower}
    Maken är hobbyfotograf och vill fota... Man kanske skulle ge honom en chans? Om man vågar posa Skäms
    Tack.
    Det tycker jag helt klart att du skall göra. Middag och lite vin sedan är det bara att ta lite bilder med humöret på topp.
    Glöm dock inte bort att man inte skall bära tighta kläder som bh och trosor innan fotograferingen då det ger märken som inte är så fina!.Flört
  • Fotografen
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-15 13:45:17 följande:
    Tack för tipset! Tror att maken uppskattar att man går runt naken hemma en eftermiddag/kvällFlört{#emotions_dlg.flower}
    Hahahah ja det kan jag tänka mig!{#emotions_dlg.flower}
  • Fotografen
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-15 14:48:17 följande:
    Fotografen: Måste ju bara fråga var i landet du huserar? Och om du har nån hemsida med priser typ...

Är så grymt sugen på en sån bild på mig...
    Hej du.
    Tyvärr ingen hemsida men du kan se lite av mina bilder här: www.fotosidan.se/member/view.htm
    Jag bor i Sthlm.
  • Fotografen

Detta är INTE min bild! tillhör Sean Sweeney
    Skulle vara kul med en liknade av dom som smyger runt i denna tråd.
    nude_group1

• Fotografen
    GakkenLive skrev 2013-01-19 17:13:59 följande:

En visserligen påklädd bild men visst kan man som plussize tjej se ganska så bra ut ;)? 
    Snyggt, en rock á billy brud eller?
Svar på tråden Helkroppstråden