Inlägg från: Tuum Sequere Cor |Visa alla inlägg
  • Tuum Sequere Cor

Helkroppstråden

Anonym (MrsSweetie) skrev 2013-01-10 22:13:00 följande:

Sexig svank :D
    En till? ;)
  • Tuum Sequere Cor

Hoppsan!!!

Vart i landet behöver man ta sig för att se dem live? Slänger mig i bilen direkt ;)

Whoopa skrev 2013-01-11 09:58:45 följande:
    Mitt bidrag denna fredags morgon!

Underbart sköna snygga Victoria´s secret under idag!

• Tuum Sequere Cor

Säger som en gjort förut... Förvisso inte mitt morgonkaffe men kaffet blir likväl jävligt mycket godare med myspinne ;)

Anonym (tvilling) skrev 2013-01-11 09:10:09 följande:
    God morgon läckerbitar

• Tuum Sequere Cor

Enda bilden jag har på tlfn visar precis hela framsidan så ingen mening med att lägga upp den haha..

Hmm skicka ett pm kan jag pm:a en länk.

• Tuum Sequere Cor

Det är just precis detta jag älskar med FL! Alla tycker olika och alla är vi olika.

Visst, jag tycker niceelinice är jättefin men A82 är i mina ögon helt totalt fucking perfekt =D

Charlotte M skrev 2013-01-15 00:30:38 följande:
    Första ordet som dyker upp : Perfekt.

Oj så snygg du är. 

A82 skrev 2013-01-15 08:10:12 följande:
    Underbara snöiga tisdagsmorgon. Hoppas ni sovit gott. 

• Tuum Sequere Cor
    Anonym (fråga) skrev 2013-01-15 17:27:35 följande:
    bara en snabb fråga, varför är det så många som söker bekräftelse? mest tjejer ser jag. Ju mer "åh vad snygg du är" ju fler bilder läggs in. Snälla ni jobba på självkänslan.

Vad tror ni ärligt att det är för killar som sitter här på familjeliv(!) och tittar på bilder... 

Vissa bilder är inte ens fina men ändå får dom massa "snygg du är" förstå att det bara är för att ni ska lägga in mer bilder, folk är vääldigt nyfikna helt enkel.  

Jag tycker du borde lägga in en =) Jag är vääldigt nyfiken!
  • Tuum Sequere Cor

Ååå sicken fin liten kula du har fått.. Ser lite större ut än vanligt antar jag för du verkar inte ha en jätte rumpa direkt.

Söt du är förresten!

Pluttfamilj skrev 2013-01-16 08:26:01 följande:
    Ger mig in i tråden jag med trots gravidkulan (vecka 22 på bilden), kul med en feelgood tråd, vad vackra ni är! 

• Tuum Sequere Cor

Loveheart!

Säg till ifall du behöver något.. Vad som helst.. Typ månen eller något. Jag kan göra vad som helst för dig, bara jag får vara nära!!

Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-17 16:06:41 följande:
    Sorry men jag har långtråkigt

• Tuum Sequere Cor
    petsod skrev 2013-01-21 16:15:57 följande:
    Vet inte vad jag har gjort men får köra icke anonymt ett tag Förvånad / Loveheart

Det här var PRECIS det jag behövde nu!! Jäävligt vackert.
  • Tuum Sequere Cor
    lilletrille skrev 2013-02-05 16:14:14 följande:
    Men oj. Tack! Igen.. :)

Gillar den framförallt den första bilden du la upp i tråden.. Givetvis de andra också. Men shit va fin =)
Svar på tråden Helkroppstråden