• SIPPAN13

Helkroppstråden

VeniVici skrev 2013-05-28 10:16:44 följande:
    Amen jag menar ju en jätteliten bikini Drömmer..... Och bara en liten stund Tungan ute

Aha...... en näst intill obefintlig stringbikini i vattenlösligt material Drömmer???
  • SIPPAN13
    VeniVici skrev 2013-05-28 10:22:49 följande:

Hahaha, ja nästan..... vattenlösligt är ju knivigt eftersom den förmodligen löser upp sig på vägen till stranden Flört Bättre jag (vi) knyter upp den.... Men annars, helt rätt! Jätteliten Drömmer

Ok så vi ska åka båt till staranden alltså... det kommer skvätta en hel delDrömmer??

Knyta upp verkar jobbigt... varför inte bara slita eller bita Flört??? 
  • SIPPAN13
    VeniVici skrev 2013-05-28 10:34:45 följande:

.... Din "Särbo" kanske vill följa med? han kan ju slita så biter jag Drömmer
    Alltid bra att ha någon som kör båten och bär picknickkorgen om inte annat Skrattande
  • SIPPAN13
    VeniVici skrev 2013-05-28 10:43:11 följande:

När det gäller såna tuggor är jag ganska träffsäker Flört.... tar med de känsliga delarna med läpparna och bikinin med tänderna Kyss

Mycket bra val av bikini Sippan Skål 
    Låter som att du vet vad du pratar om så då kan jag pusta ut och bara njuta Solig.
    Visste inte om du tyckte den var för täckande..... vill ju lämna lite åt fantasin  Flört.
  • SIPPAN13
    VeniVici skrev 2013-05-28 10:46:11 följande:
    haha, Sant! Men jag tar gärna hjälp av korgbärar´n .... Finns ju så många känsliga delar att använda läpparna på när väl bikinin är avbiten Flört
    ......... så det räcker till 2 menar du Drömmer??
  • SIPPAN13

Känns som att ni skulle kunna ta ganska väl hand om mig... gäller bara att våga släppa kontrollen och hänge sig Solig

• SIPPAN13

VeniVici skrev 2013-05-28 11:04:26 följande:

Kan det här vara något för digDrömmer? Tror den görs i XXL också Flört
  • SIPPAN13
    VeniVici skrev 2013-05-28 11:17:08 följande:
    Hm, tror att "min" gör sig bättre helt fri Flört... Men om Du absolut vill så visst! Bra att den görs i XXL också Oskyldig
    Man kan ju alltid klippa av toppen annars och se det mer som ett fodral som skyddar mot sand och sol Foten i munnen
  • SIPPAN13
    Mattias39 skrev 2013-05-28 11:20:04 följande:
    Men....det är ju nu du ska säga emot och trösta mig....!?!?! SkrikandesFlört
    Smicker och smör är inte min grej {#emotions_dlg.djavulsk}Kyss.
  • SIPPAN13
    Mattias39 skrev 2013-05-28 11:27:45 följande:

Sippan...har du missat att det är Hälge-tema som gäller i vår? 

Är paketet skickat Cool?
Svar på tråden Helkroppstråden