Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2013-10-15 18:17:18 följande:
    Till min hemliga vän !! 

Nu börjar det likna något i denna klädansamlade tråd! Så ljuvligt att se, även en rygg kan vara sexig, härlig att ta på kyssa osv! Sen vem du syftade på vete katten, men måste vara en bra vän som du klär av dig för!
    GoodMangoo skrev 2013-10-15 18:52:01 följande:
    Du är en av få som inte ingår i den hemliga armén haha. Tycker din hemliga vän verkar vara en rakryggad kille med lite stake i .

Tur att jag inte missade den där, schysst är den så att det blir över! Hoppas den nu som gett massa inviter ger dig något av det utlovade för den ser sannerligen ut att behöva lite ömhet jag håller tummarna för din skull!
    Lussekatta skrev 2013-10-15 21:12:12 följande:
    God kväll! 

Gick inte att göra bilden mindre va? Formerna är fantastiska, du är riktigt vacker på alla dina bilder!
    Lussekatta skrev 2013-10-15 21:58:25 följande:
    Snarare; gick inte att göra bilden nåt mkt större, då skulle jag ju inte se lika fin ut

Prova jag lovar att vara ärlig!
    Lussekatta skrev 2013-10-15 22:06:49 följande:
    Skönt att någon kan va ärlig härinne

Du har inget att frukta, har sett ditt kort när du pekar finger åt mig eller vem det är och där är det klass på röven så vad skulle kunna vara annorlunda? Kan nog gå i god för att många är ärliga här så det är inget som är unikt.

[quote=71397011][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-10-16 09:59:44 följande:[/quote-nick][/quote]

Vet inte vad det är, men din hals, den får mig att törsta likt en vampyr. Du är fenomenalt vacker kort och gott, mysigt vacker dessutom!

Klädvalet gillas även om sikten är lite skymd.

GoodMangoo skrev 2013-10-16 10:50:13 följande:
    Låter som en trevlig kväll !

PPP- du skulle vilja sätta tänderna i mig alltså ?? 

Nja, nu var det inte så riktigt jag menade men den tanken har nog slags mig en och annan gång men då var det inte halsen som var målet! Halsen och nacken har mer varit föremål i tanken för blötare bestyr än vassa och naggande tag.
    GoodMangoo skrev 2013-10-16 11:04:01 följande:
    Nej men åhh..... har PPP en mjukare sida också..... kyssar och smek alltså!!!!

Haha, tolka det som du vill! Finns dock ett sätt du kan få reda på det!

Någon som sett av lillajag eller har jag blivit blind? Börjar nästan bli fundersam på om hon flyttat in heltid på gymmet eller fastnat i ett redskap!

Anonym (lillajag) skrev 2013-10-16 16:32:35 följande:
    Åhh är jag saknad? :P

Haha, du vill att jag ska säga ja nu va? Låt gå för denna gång, men nästa får du inboxa för ett svar. lillajag, jag har saknat dig jättemycket, jag har saknat dina ben, dina fötter, dina läppar, dina händer, din mage, dina lår och din rumpa, kort och gott allt!
Svar på tråden Helkroppstråden