• shivas

Helkroppstråden

Anonym (Kaponjär) skrev 2014-04-12 00:58:34 följande:
    Haha...vart ska jag åka da?Skrattande
    Menar du att du inte hunnit bli rädd ännu?
  • shivas
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-04-12 01:11:53 följande:
    Du ska inte tro att du skrämmer mig heller...
    Du med ditt söta ansikte...
    Hur menar du att du skulle kunna vara skrämmande va?
    Man vill ju bara nypa dig i kinderna och säga...pjipp pjipp pjipp!Skrattande
    Försvann sex appealen när luggen dök upp? Eller är du bara lite frustrerat pilsk? Flört
  • shivas
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-04-12 01:31:57 följande:
    Haha din lilla skojare där!Skrattande
    Förstår du väl att jag är frustrerad och pilsk, inte på smått vis utan nu snackar vi terawattpilsk!Skrattande
    Lite stötar i dig så håret krullar sig skulle nog släppa lite på mina spänningar, med mig i ledningen så får vi nog bra kontakt då vi verkligen inte är motpoler!Skrattande
    Nu tycker jag inte att du ska prata om stötar när jag redan ålar omkring här. Flört
  • shivas
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-04-12 01:47:24 följande:
    Haha...passa dig jag har ålbete och lätt kan få dig på kroken och då måste du löpa linan ut...och då blir det drag!Skrattande
    Jag passar mig sällan. Flört
  • shivas
    Chocolatina skrev 2014-04-12 01:44:46 följande:
    OM jag lägger upp en bild nu får du lova att lägga upp en sen! Flört Ska vara rättvist
    Du kan lägga upp en bild för mig annars. Eller ännu bättre slicka...sKicka den privat så han inte får se helt enkelt.
  • shivas
    Chocolatina skrev 2014-04-12 01:55:57 följande:
    Det var en väldigt bra idé, särskilt då jag är så blyg av migFlört Sen kan vi ju fortsätta bygga på vår klubb också
    Tycker du har bra idéer. Flört
  • shivas
    Chocolatina skrev 2014-04-12 02:08:01 följande:
    DetsammaTungan ute

Hm...försöker hitta en bild som inte gör mig alltför lätt att känna igen...Oskyldig Kanske dags att ta en helt ny?
    Tycker jag du gör helt rätt i. Flört
  • shivas
    Mollsans skrev 2014-04-12 19:42:19 följande:
    som att jag skulle kunna säga nej till det…..när du dessutom postar en superläcker bild som utpressning. 

här kommer mollsans fötter!

och så en bonusbild för dom som inte roas av fötterSolig

Den sista bilden där. Fantastisk. Solig
  • shivas
    Mollsans skrev 2014-04-12 21:27:37 följande:
    nä inte bli sjösjuk…det kan bli så himlans otrevligt…bäst jag inte lägger ut de två andra duschbilderna jag knäppte förut….vill inte att sjösjukan ska bli värre. 
    Nu retas du bara. Flört
Svar på tråden Helkroppstråden