• Snuskig1

Helkroppstråden

Anonym skrev 2014-09-15 10:54:12 följande:

Är ny här, så ville bara säga hej :)

Snyggt!
  • Snuskig1
    HäckHäxan skrev 2014-09-15 12:27:11 följande:

Åh du är så vacker! 

Tack sötnos!
    HäckHäxan skrev 2014-09-15 12:28:21 följande:

Hehe ja mer snusk åt folket. Vi får köra ormgrop vid nästa val

Hurra! Det lär vara en vinnande slogan:)
  • Snuskig1
    HäckHäxan skrev 2014-09-15 12:36:07 följande:

haha alltså jag personligen tycker ju kukar är vackra ollonet ingår ju där så. Däremot så är det ju absolut emot regelverket och därmed puckat att posta sådana bilder.

Men precis som med kvinnokroppen så är en mans kropp också vacker både enskilda detaljer och i helhet. Jag personligen då som uppskattar nakna kroppar oavsett kön och jag ser dem inte per automatik som sexuella heller, självklart lite beroende på hur de fotats. Men många gånger kan saker vara mer bara vackra, sensuella utan att vara direkt sexuella.

Jag personligen hade ju tex älskat att se en bild på en man med långt hår bakifrån, gärna naken men kilt funkar också Det är i vilket fall inte bara kvinnor som är vackra när de sitter ner på golv eller stolar och blir fotade som helhet osv det är även män när jag ser dem.

Sen är det ju svårt att liksom säga vad alla vill ha eller uppskattar vi är ju olika hela högen liksom. Jag gillar munnar, händer, bakdelar, axlar, nyckelben, lårmuskler, ådror, Käkben kan vara jävlig snyggt. Ehh fan jag älskar helt enkelt andras kroppar

What she said! Håller med om allt, till och med kilten:)
  • Snuskig1
    Tyler skrev 2014-09-15 13:00:36 följande:

Ny på forumet....älskar denna tråd...så jag tänkte bidra lite...lite i hårigaste laget..hoppas ingen blir rädd

En hårig mansbringa kan aldrig, aldrig vara fel:)
  • Snuskig1
    HäckHäxan skrev 2014-09-15 13:57:58 följande:

Åh läckra!

Framförallt förbannat bekväma! trosor a alltså:)
  • Snuskig1

Ja men exakt så! Jag har en hel arsenal av trosor i de allra flesta varianter. Vissa dagar är det sköna bomullshistorier som gäller, andra skir spets och åter andra något alldeles lagom porrigt. Min man brukar bli som tokigast när jag är som mest "nedklädd" dock haha. Men som du sa handlar det nog om att vara bekväm själv, då löser det mesta sig:)

• Snuskig1
    Pillare skrev 2014-09-15 14:31:10 följande:

En liten test..

Mycket tjusigt Pillare:) ännu en hårig bringa till tråden!
  • Snuskig1
    jfsebastianigen skrev 2014-09-15 14:59:59 följande:

Du har verkligen en fantastiskt fin kropp!

jompen6 skrev 2014-09-15 15:46:44 följande:

Va snygg kropp du har, ser len och härlig ut!

Tack så mycket, båda två :)
  • Snuskig1

[quote=74000146][quote-nick]NyttNamn skrev 2014-09-15 15:59:13 följande:[/quote-nick][/quote]

Du tar alltid så fina bilder, vackra kvinna!

Svar på tråden Helkroppstråden