Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

Mysigast skrev 2014-01-31 17:05:25 följande:
    Jaa! Sen visas deras framväxande kärlek så fint :)

Har du sett Silver linings playbook?
    Nej, det tror jag inte. Är det samma stuk?
  • LostInTranslation
    pillan3 skrev 2014-01-31 17:41:11 följande:

Tjusigt Pillan!! Som alltid ! Gösta måste vara stolt.... Skrattande

• LostInTranslation
    Anonym (Jane Doe) skrev 2014-01-31 18:01:45 följande:
    Vilken sanslöst exceptionellt extremsexig karl du är! En kioskvältare! Kvinnor över hela landet går antagligen konstigt efter att ha sett bilder på dig. Jag gör det i alla fall. Hjärta
    Jane Doe!! Vem är du egentligen. Du vet verkligen hur man boostar ett ego i alla fall haha...Eller överboostar kanske ...Känner till att kvinnor ibland går konstigt efter att jag bjudit dem på te..Men att det även blir så efter att ni sett  bilder på mig var en minst sagt sensationell nyhet ... Känner faktiskt ett visst ansvar för att du skall få en skälig onani frekvens också... Så jag måste ju posta bilder ibland.
    pillan3 skrev 2014-01-31 18:02:24 följande:
    Tack Kyss tjusig bild du med, ser ut som du har det lika mysigt som jag Drömmer 
    Det vet jag faktiskt inte riktigt,  men ingen klagan från Göstan så det tror jag Skrattande
    Japp, det är ju mysfredag hörde jag någon säga... Oskyldig..Ja denna Gösta... Man undrar vem som döljer sig bakom det namnet...
  • LostInTranslation
    Flickan82 skrev 2014-01-31 18:18:11 följande:
    Är det en banan jag skymtar i byxan?!!
    Jaha, det... Nej det är fjärrkontrollen till TV:n. Hade inga fickor så hittade inget bättre ställe att lägga den när jag skulle gå till sovrummet....
    Flickan82 skrev 2014-01-31 18:21:05 följande:
    Mmm du är fredagsfin!! Väntar du finbesök?? Champagneflaskan på kylning?
  • LostInTranslation

Färdigsnuskat för ett tag. Trevlig kväll på er

• LostInTranslation
    pillan3 skrev 2014-01-31 18:37:00 följande:
    Gösta, är stor, hudfärgad och kan ta mig till sjunde himlen!
    När jag blir trött på han,  ja! Då åker han fan in i byrålådan igen...
    Hahahaha
    Jag tänkte att det kunde vara så men tyckte ändå inte att det stämde.... Okej! Bli inte chockad nu. Men jag skulle kunna tänka mig att dela dig med Gösta.... Du kan ju sova på saken och ta ett allvarligt djupt samtal med Gösta om saken...
  • LostInTranslation
    pillan3 skrev 2014-02-01 10:00:57 följande:

Gott att se att du håller stugan varm snygging !! Din helg ser ut att ha börjat bra
  • LostInTranslation
    Anonym (liten) skrev 2014-02-01 11:49:14 följande:

grym kropp tanken efter å få testa på ett förhållande skulle va skoj att se henne få känna va en kille duger till
    Hur gammal är du "liten"??
  • LostInTranslation
    Anonym (Kvällspigg) skrev 2014-02-01 16:39:01 följande:
    Du har möjligen inte en bebisbild på dig innan du blev dömande och korkad? Jag misstänker att du hade högre IQ som nyfödd än nu nämligen.
  • LostInTranslation

Stämningen verkar vara god även denna soliga måndag..... Hjärta

Svar på tråden Helkroppstråden