Inlägg från: Anonym (lillajag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lillajag)

Helkroppstråden

gasoline skrev 2013-09-01 10:04:16 följande:
    Skyll dig själv det är du som ska gå med den på!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Därför får du öva dig! Min storlek är omöjlig att hitta, så inget som ska slitas sönder här inte :P
  • Anonym (lillajag)
    Anton Chigurh skrev 2013-09-01 10:20:32 följande:
    Du är inte ett dugg bättre, LJ, bara så du vet !!!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Känner mig högst oskyldig med mina påklädda bilder;)
  • Anonym (lillajag)
    Anton Chigurh skrev 2013-09-01 10:42:57 följande:
    Och du vet också att jag många gånger uppskattar påklädda bilder mer än avklädda, LJ, så du är i allra högsta grad skyldig till mitt eventuella frånfälle här. Nu har iofs Dolly lovat att ge mig mun till mun så jag får leva nån dag ytterligare, men nog för att du är medskyldig.

Jag tycker du kan åta dig du också att återuppliva mig, LJ,...inte om, utan när, jag ligger och ser väldigt avliden ut. har jag stängda ögon kan börja återupplivningen. Ungefär....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Klart att jag gör!! Vad skulle vi göra utan Anton? Kvinnorna hade snyftat ikapp;) så det dollyn inte fixar åtar jag mig :D
  • Anonym (lillajag)
    gasoline skrev 2013-09-01 11:43:08 följande:
    Vi säger så....FEGISEN.....när jag bemästrar konsten.....då lovar jag återkomma ....jag kommer inte nöja mig med mina färdigheter förrän jag lyckas få den sensuellt glida av dina axlar likt sammet på nyrakade ben....Tungan ute
    Vi hörs...för nu ska det övas!Flört
    Hahaha inte är jag nån fegis... Inte eg, fråga de andra ;)

Men för all del öva på, det kan man inte få för mycket av :D
  • Anonym (lillajag)
    NOEL75 skrev 2013-09-01 12:48:01 följande:

?Life is what happens while you are busy making other plans.? - John Lennon
    Shit i helvete Noel :D

Mållös :S
  • Anonym (lillajag)
    NOEL75 skrev 2013-09-01 12:59:55 följande:
    Är du mållös snygging!!?? Det har jag svårt att tro...men jag gillar tanken haha
    Japp helt mållös!! Och då är jag det väldigt sällan!! Det ser ut som att du legat i med träningen under sommaren? :D
  • Anonym (lillajag)
    NOEL75 skrev 2013-09-01 13:08:00 följande:
    Nej sommaren var ganska lugn, men det var bra drag fram till sommaren. Nu börjar jag komma igång igen och känner frustrationen över att inte legat i under sommaren haha... Men tack så mycket, kul att det syns resultat.
    Haha så är det ju!! Känner igen det, men kör hårt nu å börjar hitta formen:)

Du är galet snygg iaf, älskar dina bilder
  • Anonym (lillajag)
    NOEL75 skrev 2013-09-01 13:18:26 följande:
    Desamma Lillen! Är glad att få se dig här titt som tätt igen. Alltid ett sant nöje. Perfekta proportioner mmm...
    Får se hur ofta jag orkar ta mig tiden när det inte går att posta vi appen!

Men kikar in på er då och då... Speciellt dig;)

Även om all koncentrationsförmåga blir som bortblåst :S
  • Anonym (lillajag)
    NOEL75 skrev 2013-09-01 13:30:14 följande:
    Haha! Känner igen det. Postar inte heller så mycket längre sen de har spärrat att man kan gå in på vanliga webbsidan med mobilen. Ipaden funkar dock fortfarande. Väntar med spänning på lite nytt snaskigt från dig sexy smile5.gif
    Du vet hur det är snygging... Den som väntar på nåt gott, får alltid vänta för länge ;)
  • Anonym (lillajag)
    NOEL75 skrev 2013-09-01 13:41:21 följande:
    Blöt fläck....Tror inte situationen hade förbättrats om jag pallrat mig dit om jag skall vara ärlig... Oskyldig
    Anonym (lillajag) skrev 2013-09-01 13:34:30 följande:Du vet hur det är snygging... Den som väntar på nåt gott, får alltid vänta för länge ;)
    Ja...särskilt när det gäller dig har jag märkt.. {#emotions_dlg.djavulsk}Haha tack MrMe smile5.gif

hahaha lovar bättring ;) annars får du väl börja utdela straff :P
Svar på tråden Helkroppstråden