Inlägg från: Påven Johanna |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna

Helkroppstråden

Verkligt tjusiga gluggar ensamärstark! Och ögonbrynen står sannerligen inte Sherilyn Fenns efter.

• Påven Johanna
    studentbruttan29 skrev 2014-10-11 18:07:28 följande:

Mmmm, första gången vi ses så hoppas han tycker om alla pilar och stjärnor. ;)

Och ja, han finns här i tråden. Solig

Vem, vem, vem? 
  • Påven Johanna
    studentbruttan29 skrev 2014-10-13 16:34:53 följande:
    Tack Maddog. :)
    Pillare skrev 2014-10-13 16:29:33 följande:
    Åh, vad jag älskar denna kropp..
    tack Mr P. ;)

Ja, en fin lite mus skulle jag gissa. ;)

LostInTranslation skrev 2014-10-13 16:23:58 följande:
    Va pluggsugen man kan bli då.....Flört
    Ja, du säger det Losten, men jag pluggar inte som sagt. ;)

Han menade nog att han vill plugga igen ett visst hål. Det kan man ju inte klandra karln för. 
  • Påven Johanna
    ensamärstark skrev 2014-10-14 09:57:19 följande:
    Så där snyggt trillar jag aldrig ur sängen. 
  • Påven Johanna
    Doctor Why skrev 2014-10-15 13:23:54 följande:
    Jag sitter ner med halvstånd
    Vilken förolämpning! En halvdegig klubba efter att Studentbruttan bjudit på nakenchock. Man blir ju besviken. 
  • Påven Johanna
    Anonym (tr) skrev 2014-10-17 11:36:52 följande:
    Hans kropp ser helt normal ut så du tycker inte alls att den är väldigt snygg. För precis allihopa som inte är feta har sådan kropp. Sluta vara så löjlig.
    Om du ser ut som LIT kan du ju vara nöjd och sluta förpesta forumet med ditt kvidande över att du inte får ligga och inte lyckas skaffa en flickvän. Eller tror du fortfarande att allt beror på dina köttiga röda läppar? 

Du får försöka komma över din gigantiska crush på Brad Pitt - den gör dig bara förbittrad och får din fylliga röda putmun att se snipig ut. Inte bra. 
  • Påven Johanna
    Aros02 skrev 2014-10-17 14:57:59 följande:
    Ähh, fylliga, köttiga, och putande fläskläppar är det ju bara jag som har. Två tjocka falukorvsskivor ovanpå varandra.
    Din mun har jag sett, den liknade inte någon charkuterivara överhuvudtaget.
  • Påven Johanna
    Tyler skrev 2014-10-20 12:55:53 följande:

mmm?

Herregud, vilket artilleri. En enmansarmé med tungt vapen till kvinnornas tjänst och förnöjelse. 
  • Påven Johanna
    ÄngDal skrev 2014-10-21 21:30:37 följande:
    Men snälla nån så vansinnigt oskuldsfullt sexig och samtidigt syndigt läcker du är, Moa. Och jag har inte glömt gårdagens rumpa... ;)
    Du saknar en del när det gäller att känna igen kvinnor som postat bilder tidigare, får jag säga.
  • Påven Johanna
    Anonym (regn) skrev 2014-10-22 09:51:48 följande:

OM jag har Cool!!

Kanske en hel fruktskål?
Svar på tråden Helkroppstråden