Inlägg från: Anonym (Quexet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Quexet)

Helkroppstråden

Neol skrev 2015-03-27 11:29:20 följande:

Får bli reprisdag idag. En gammal goding....

Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-27 11:44:28 följande:
    hmmm..ok då, men bara för att du frågar så snällt! bjuder på ett litet fredagscollage :)

Jahaja, nu måste man nog börja sjukskriva sig från jobbet också för att få se några bilder?! Tungan ute
  • Anonym (Quexet)
    Neol skrev 2015-03-27 11:51:45 följande:
    Herrejäklar!! Vad säger man. Du har en grym naturligt snygg kropp! Blir alldeles svettig här. Snäll och lydig är du också. Puss och nafs på den där lilla bröstvårtan haha... Du, Kexet och Mary tillsammans är ju en outhärligt tilltalande tanke hehe...
  • Anonym (Quexet)
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-27 12:34:16 följande:
    ok då pilen, en liten stund till kan den få ligga uppe. ..men bara för att det är du som ber om det.

Som sagt får nog bli sjukskriven en vecka fram o bara sitta inloggad här på FL
    Neol skrev 2015-03-27 13:01:17 följande:
    Ehh lägg av ! Kör på!
    Mattias39 skrev 2015-03-27 11:54:12 följande:
    Fanns en annan stor favorit som hade en tradition av TGIF bilder....
    Tycker att ditt fredagscollage är startet på en bra fredagstradition...!! Snyggt! Tungan ute
    Jag har haft flera saknade favoriter som haft TGIF som en paradgren.. Det kanske är det som gör det Fan du får mig att fundera på om jag skall lämna Anabolasockret Anton ... Skämt åsido. Stort tack för det. Jag kan känna mig lite överskattad haha men inte mindre smickrad för det.
    MaryM skrev 2015-03-27 12:43:14 följande:
    Det tycker jag med. :)  Och din bild... yuuuuuuuuum. Den rumpan. Mmmmm :)Yes please, tar en Neol till huvudrätt och en Arrow till efterrätt tack ;)Anton.. kan inte du och Neol ta lite bilder tillsammans? För min skull.. :) Jag hade typ dött. VET att ni är straighta och allt det där men blir helt pirrig när du skriver så om honom. På riktigt. Hahhaa.

Haha...vem vet vad framtiden har i sitt sköte. Om du kexet, enhörning och celine såklart tar er an fotandet iklädda svartaspetsunderkläder kan det nog hända vilken dag som helst....

Haha, ja men det ska väl inte vara några problem! Oskyldig Vi måste hitta en bra fotograf bara, det kan ju ta lite tid...  
    Anonym (*) skrev 2015-03-27 13:05:55 följande:

Trevlig helg

Oj vilka vackra bröst! {#emotions_dlg.flower}
    Trevlig helg på dig med! Skål

• Anonym (Quexet)
    Charlotte73 skrev 2015-03-27 13:19:55 följande:

Dushbild

Åååh, vackra Charlotte, du har varit saknad ett tag?! Eller är det bara jag som inte hängt med i svängarna? Glad
  • Anonym (Quexet)
    Anonym (Surprise) skrev 2015-03-27 14:22:01 följande:

Trevlig helg :)

Anonym (pillllan) skrev 2015-03-27 14:54:56 följande:

Jahapp där satte jag vinet i halsen o började googla på spinningcyklar istället!

Otroligt vackra rumpor kvinnor! {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Quexet)
    Neol skrev 2015-03-27 15:13:36 följande:
    Obestämd *suck* 

Kan vi inte införa en regel om att om bilderna ska tas bort får man bara lägga in dem kvällstid när Quexet är hemma!
    Wally skrev 2015-03-27 16:06:50 följande:

Go fredag!

Härlig fredag! Drömmer
  • Anonym (Quexet)
    Neol skrev 2015-03-27 19:00:19 följande:
    Kan nog ordna privat visning för dig gumman
    Oooh, en privat visning! Kyss Det kan man ju inte säga nej till! Oskyldig
  • Anonym (Quexet)
    killen skrev 2015-03-27 19:22:35 följande:
    Gäller det dina bilder me när alla har sett dem :p
    Jag lägger ju bara in bilder när jag är hemma, vilket innebär att jag kan ta bort dom när jag vill! Dessutom har jag sett dom flesta av mina bilder... Flört
  • Anonym (Quexet)
    Neol skrev 2015-03-27 19:36:05 följande:
    Inte helt privat kanske denna gången men i bildtråden för medlemmar finns belöningen för gott uppträdande..
    Ingen privat visning alltså...  vilken besvikelse! Tungan ute Hoppas på en riktig belöning i den andra tråden då! Flört
    killen skrev 2015-03-27 19:42:32 följande:
    E du ALLA? :P

Jag bryr mig inte egentligen för jag brukar hinna se dina tidsbestämda bilder :p :). Har lärt mig att kolla in då o då ;)
    Jo jag känner mig lite som ALLA ibland! Flört 
    Ja det är vissa som har lärt sig mitt "schema". Men jag har ju bara haft tidsbestämda bilder när jag har tabbat mig o postat i fel trådar! Flört

• Anonym (Quexet)
    killen skrev 2015-03-27 19:45:20 följande:

Tema Musik

album "Kramgoa låtar" tolkat av "Killen"

Trevlig fredakväll :)

Du kommer ju komma ikapp om du håller på o lägger ut bilder hela tiden!  
    Jag ska nog kolla om jag hittar någon riktigt gammal bild som kan passa till någon låt! Flört
Svar på tråden Helkroppstråden