• Joohann

Helkroppstråden

Pinkie Pie skrev 2015-11-20 14:58:53 följande:

det är bara att börja med det för jäklar vad du är fotovänlig! det är en skam att du inte postar bilder oftare!

jag funderar dessutom på att uppfinna "tafs-skärm" dvs en skärm där man kan känna lite

My God Pinkie....Tjafs-skärm....villken underbar idé

Gissar att den skulle bli en succé ;)
  • Joohann
    Anonym (såattemja:*) skrev 2015-11-21 00:25:06 följande:

Okej nu vill JAG som faktist är den som alla pratar över huvudet på skriva några ord.

Oj - ja är inte mer riktig eller verklig för att jag är tjock/fet/kurvig/+size eller whatever? Alla jag sett här har varit riktiga? Olika kroppar, stora som små, alla fina på sitt sätt.

När du skriver sådär gör det ju snarare att jag vill ta bort min bild när du shamear alla andra vackra kvinnor här för att inte vara "riktiga". Det känns bara som du vände min bild till någon slags kampanj mot det smala.. Va inte riktigt de ja ville få ut, kände att bilden var sexig, hade precis legat på bilden å villa bara gotta mig i min egen skönhet, som alla andr här när dem postar.

Ge mig gärna en komplimang om du gillade de du såg trampa inte ner dem andra om dem inte når dina skönhetsideal...

Och vidare tack alla andra för era underbara kommentarer - inte för att vara sån men fuck va ja kände mig, och ser sexig ut på fen bilden. Puss på er alla så håller vi hod ton nu, detta är en feelgoodtråf ju!

Bra sagt :) tror dom flesta här håller med....go girl
  • Joohann
    virrisen skrev 2015-11-23 21:57:17 följande:

Den här tråden är ju för underbar!

Naket och avklätt finns ju överallt men detta är ju liksom på riktigt! :)

Natti natti på er!

Välkommen :)
  • Joohann
    NyttNamn skrev 2015-11-22 15:49:52 följande:

Kikar in lite så här på en seg söndag... Ser att den återkommande frågan om riktiga och låtsas kvinnor är på tapeten igen... 

Kan man inte bara föredra en viss kroppsform och uttrycka gillande för den, utan att racka ner på andra?  Vad gör mig till "mer kvinna " än min smalare väninna - förutom det uppenbara: kilona??! 

Just det där med att vara en "riktig" kvinna eller ej upprör mig lite - då jag fler än en gång på fullt allvar fått höra att jag INTE är en "riktig" kvinna, då jag inte klämt ut mina ungar genom fittan. Eh... 

Gilla de kroppar ni gillar, och ge uttryck för det om ni så känner,  men man behöver väl för den skull inte "shamea" (hjärnsläpp???) det motsatta.  Jag är mycket väl medveten om att min kroppsform tilltalar långt ifrån alla.

Somliga tycker även att den är motbjudande... Och det är okej, men jag gillar inte att få det kastat i ansiktet i form av att "tänk om alla äckliga tjockisar kunde hålla sig från selfies, så vi bara får se de smala snyggingarna!" 

Skärp er!  Alla är vi olika, och alla gillar vi olika... Ha en skön kväll i tråden :-* 

Tack härlig bild
  • Joohann
    gormenghast skrev 2015-11-24 23:08:28 följande:

Hej! Första inlägget i denna tråd...för avklätt?

Nej då.....möjligtvis för hett ;)

Riktigt fin bild enligt mig
  • Joohann
    gormenghast skrev 2015-11-24 23:08:28 följande:

Hej! Första inlägget i denna tråd...för avklätt?

Lämnar lite åt fantasin.....men man blir lite sugen på att ta fram rader-gummit å gnugga lite :)
  • Joohann
    Vinterflickan79 skrev 2015-11-25 06:56:00 följande:

God morgon! Nu åker jag på lite semester!! :D

Ha en skön semester :)
  • Joohann
    Pinkie Pie skrev 2015-11-25 07:59:48 följande:

är det bara jag som blir löjligt trött och seg av mörkret och kylan? så sjukt svårt att ta sig ur sängen på morgonen!

orkar iaf bidra med en alldeles alldeles färsk bild...dock rätt fantasilös, håll tillgodo!

Håller med om mörkret...segt...Boosta med vitaminer.....och ja håller inte med om fantasilös....du är som en solstråle i mörkret :)
  • Joohann
    Anonym (Quexet) skrev 2015-11-27 00:17:39 följande:

Ibland känner man sig mer låst än annars... 

Å Quexet alltid lika het ;)

Oops....svalde visst nyckeln.....vad gör vi nu?
Svar på tråden Helkroppstråden