• Smastor

Helkroppstråden

Anonym (Quexet) skrev 2016-01-15 18:12:07 följande:

Så får vi C vad D E ??

Kör hela alfabetet både baklänges som framlänges för din skull!
  • Smastor
    Anonym (Quexet) skrev 2016-01-15 18:22:27 följande:

Söt du är, men min beslutsångest blev tyvärr inte mindre för det! 

Jag står fast vid mitt beslut, svart som synden!
  • Smastor
    Anonym (Quexet) skrev 2016-01-15 18:26:03 följande:

Kan det bero på den andra bilden?  

Har redan svarat svart ju, för längesen.. men klart den avgjorde ännu mer! Så gudomligt vacker så jag nästan blir lite religiös! Tycker du borde väntat med den tills söndag får då hade vi haft högtid hahaha
  • Smastor
    Anonym (Quexet) skrev 2016-01-15 18:39:15 följande:

Sant! 

Hahaha, nu fick jag ju lite ångest... Vad ska jag hitta på på söndag? 

Har fullt av idéer, men dom hör inte hemma här hahaha!
  • Smastor
    Anonym (Quexet) skrev 2016-01-15 18:45:33 följande:

Du kan ju dela med dig av ideerna, jag har noll fantasi just nu (för min temabild gick åt h*lvete)!  Då kanske jag har något att posta i dom slutna grupperna...

Skall försöka få tanke till ord då.. Men just nu är jag lite lamslagen :p
  • Smastor
    Anonym (Quexet) skrev 2016-01-15 20:29:59 följande:

Haha, ja du får till lördag natt på dig, då deadlinen var söndag?! Tack sötnos! Naaaw, vad har jag gjort för att förtjäna så mycket beröm av en gudinna en fredag i januari?  Jag lovar dock att så fort jag får hem färg så kommer jag lägga ut rätt sorts temabild! Jag hade ju en ide! Hahaha, så jag har en stark röst på svart, en stark röst på vit o en som velar mellan vit o röd?! 

Men snälla du kan inte sätta sån press på mig.. Snurrar bara runt här hahaha men får försöka!
  • Smastor
    Anonym (Quexet) skrev 2016-01-15 20:38:42 följande:

Hahaha, jag litar på dig nu! Eller så väljer Lips den röda o alla ligger lika?! 

Jag brottar ner dig och kopplar polisgrepp och biter dig i nacken hahaha... Blir galen på dig :p får se vad jag kan komma på.. Annars får du brotta ner mig istället :(
  • Smastor
    Anonym (Quexet) skrev 2016-01-15 20:59:16 följande:

Haha, då leder den svarta! Även fast jag inte tränar är jag starkare än du tror! Så det blir nog jag som brottar ner dig!  Men försök att låta bli att bli galen... Vill ju inte brotta ner dig inne på hispan, kan ju se lite konstigt ut?!

Låser dom in mig så är det ditt fel, garanterat! Får kanske en snygg tvångströja som matchar din vita utstyrsel ;) då kan du ju ha en chans i brottningen iallafall haah
  • Smastor
    Quexxet skrev 2016-01-15 21:13:34 följande:

Hahaha, röstade inte du svart? Bör du då inte försöka få till en svart tvångströja då?

Finns det i svart kan jag tänka mig att gå i en till vardags haha
  • Smastor
    Anonym (Quexet) skrev 2016-01-15 21:24:55 följande:

hahaha, ooookej!  Då skulle du inte vara allt för svår att hitta! 

Ska leta upp en och hoppas på det bästa ;)
Svar på tråden Helkroppstråden