• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • MrGrip
    Mizzteaze skrev 2016-10-12 14:39:02 följande:
    Mm..det vore najs

Sorry, skrev visst på fel rad.......har inte jeans på jobbet ju *L*

• MrGrip
    Mrs Okänd skrev 2016-10-12 13:10:49 följande:
    Ett annat önskemål då...man i jeans, nån knapp uppknäppt, bar överkropp och sittandes på huk. Barfota. Vad säger vi om det tjejer??
    *L*:...knappen inga problem...bar överkropp...absolut - sittandes på huk kan bli problem...men förmodar OK om jag sätter mig på en stol *L*...??...barfota - självklart....det är som sagt var jeansen som krånglar för mig.....OK med kortbyxor kanske ?? *L*

• Mrs Okänd
    MrGrip skrev 2016-10-12 14:50:42 följande:

*L*:...knappen inga problem...bar överkropp...absolut - sittandes på huk kan bli problem...men förmodar OK om jag sätter mig på en stol *L*...??...barfota - självklart....det är som sagt var jeansen som krånglar för mig.....OK med kortbyxor kanske ?? *L*

Mmm...det låter som det skulle funka med. Är du utomlands?
  • Mizzteaze
    MrGrip skrev 2016-10-12 14:48:51 följande:

Sorry, skrev visst på fel rad.......har inte jeans på jobbet ju *L*

Allt funkar i olika vinklar MrGrip

Inga kortbyxor bara... Nonono... Vadsomhelst utom såna... (inte mjukisar heller)
  • MrGrip
    Mizzteaze skrev 2016-10-12 15:42:02 följande:
    Allt funkar i olika vinklar MrGrip

Inga kortbyxor bara... Nonono... Vadsomhelst utom såna... (inte mjukisar heller)
    attans också...är mjukisar inte heller godkända....men va f-n,......jag kan ju inte komma naken heller......- eller ? *L*

• Bobby Clarke

Så loafers, vita tubsockor och åtsittande gabardinbyxor är ok?

Allt funkar i olika vinklar MrGrip Inga kortbyxor bara... Nonono... Vadsomhelst utom såna... (inte mjukisar heller) [/quote]

• Mizzteaze
    MrGrip skrev 2016-10-12 15:57:03 följande:

attans också...är mjukisar inte heller godkända....men va f-n,......jag kan ju inte komma naken heller......- eller ? *L*

Jo gör det! För att...
    Bobby Clarke skrev 2016-10-12 15:58:24 följande:

[/quote]

Detta funkar inte heller! Bra där Bobby! Listan blir längre
  • Mrs Okänd
    Bobby Clarke skrev 2016-10-12 15:58:24 följande:

Allt funkar i olika vinklar MrGrip Inga kortbyxor bara... Nonono... Vadsomhelst utom såna... (inte mjukisar heller)

[/quote]

Lägger du ut en sån bild på dig själv lovar jag att gilla den!!
  • MrGrip
    Mrs Okänd skrev 2016-10-12 16:22:12 följande:
    [/quote]

Lägger du ut en sån bild på dig själv lovar jag att gilla den!!
    *L*:..jag är inte så säker på det du *L*:...jag vill ju inte göra bort mig helt inför dig ju....menar så här i början...*L*

• Arenaman
    Mrs Okänd skrev 2016-10-12 13:10:49 följande:
    Ett annat önskemål då...man i jeans, nån knapp uppknäppt, bar överkropp och sittandes på huk. Barfota. Vad säger vi om det tjejer??
    Varsågoda Glad