Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-09-01 14:19:32 följande:
    Shitt pomfritt vad snygg du är !!! Om jag såg bilden någon annanstans skulle jag vara övertygad om att du va professionell modell, men jag tror inte din arbetsgivare skulle gilla att du lade upp bilder här. Bara därför tror jag inte att du jobbar som modell Flört
    Han gör inte det, men jag har sagt åt NOEL upprepade gånger att han bor prova som modell, seriöst alltså, han skulle utan vidare bli godkänd...

Och det skulle du med, Pärlan.Hjärta Snyggare "modellmaterial" än dig går inte att uppbringa.....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Morriiss skrev 2013-09-01 14:28:19 följande:
    Nope
    cool.gif
  • Anton Chigurh
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-09-01 14:31:49 följande:
    För er som missade gårdagskvällens höjdpunkt, en liten ( eller ganska stor) repris ....Solig
    Fan vad du är underbar, Pärlan, sånt här gör att jag utan vidare skulle kunna bli kär i dig....Hjärta 
  • Anton Chigurh
    NOEL75 skrev 2013-09-01 14:32:33 följande:
    Aha, så då måste man tänka själv då.... Anton borde ha svaret. Det är en klok man! ANTON??? Vill du viska i mitt öra?
    D är en av mina allra största förebilder NOEL, en riktig hedersknyffel, men den här får du allt fixa själv, Morriiss skulle hänga mig i bananen om jag avslöjade vem hon är. Och den är jag allt lite rädd om. Bananen....
  • Anton Chigurh
    NOEL75 skrev 2013-09-01 14:45:26 följande:
    Ja, alltså...Jag tror i ärlighetens namn att vi båda passerat gränsen för Next Top Model om man säger så... Men jag menar vi kan ju alltid göra reklam för tubsockar och stödstrumpor i alla fall... Lite mer senior framtoning... sen är ju 4 det nya 20...så jag trivs bra med att ha lite skinn på näsan..