Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-09-01 14:19:32 följande:
    Shitt pomfritt vad snygg du är !!! Om jag såg bilden någon annanstans skulle jag vara övertygad om att du va professionell modell, men jag tror inte din arbetsgivare skulle gilla att du lade upp bilder här. Bara därför tror jag inte att du jobbar som modell Flört
    Han gör inte det, men jag har sagt åt NOEL upprepade gånger att han bor prova som modell, seriöst alltså, han skulle utan vidare bli godkänd...

Och det skulle du med, Pärlan.Hjärta Snyggare "modellmaterial" än dig går inte att uppbringa.....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Morriiss skrev 2013-09-01 14:28:19 följande:
    Nope
    cool.gif
  • Anton Chigurh
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-09-01 14:31:49 följande:
    För er som missade gårdagskvällens höjdpunkt, en liten ( eller ganska stor) repris ....Solig
    Fan vad du är underbar, Pärlan, sånt här gör att jag utan vidare skulle kunna bli kär i dig....Hjärta 
  • Anton Chigurh
    NOEL75 skrev 2013-09-01 14:32:33 följande:
    Aha, så då måste man tänka själv då.... Anton borde ha svaret. Det är en klok man! ANTON??? Vill du viska i mitt öra?
    D är en av mina allra största förebilder NOEL, en riktig hedersknyffel, men den här får du allt fixa själv, Morriiss skulle hänga mig i bananen om jag avslöjade vem hon är. Och den är jag allt lite rädd om. Bananen....
  • Anton Chigurh
    NOEL75 skrev 2013-09-01 14:45:26 följande:
    Ja, alltså...Jag tror i ärlighetens namn att vi båda passerat gränsen för Next Top Model om man säger så... Men jag menar vi kan ju alltid göra reklam för tubsockar och stödstrumpor i alla fall... Lite mer senior framtoning... sen är ju 4 det nya 20...så jag trivs bra med att ha lite skinn på näsan..
    Jag var på en modevisning nyligen och modellerna höll mycket varierande åldrar, det är så det funkar idag, du måste inte vara under 20 år och väga max 33 kilo. 

Gör slag i saken, mina goda vänner. Ni kommer inte ångra er..... 
  • Anton Chigurh
    röderaff skrev 2013-09-01 15:09:52 följande:
    Shit vilken överkropp du har Anton! Dock efterlyser jag en helkroppsbild för jag vill se dina ben, som jag gissar är lika vältränade som överkroppen! Gärna då en bild där man ser både över- och underkroppsmuskulaturen på en och samma gång. Om du anser att jag har för höga krav så har du helt rätt men å andra sidan propsar jag absolut inte på ngt naket  !

Tack, Raff, du är bara för jädra gullig alltså, å skall se vad jag kan åstadkomma, jag har iofs lite klena ben, skyller på kassa knän, men jag skall i vilket fall se vad jag kan få till.....

Detta kommer så länge :

• Anton Chigurh
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-01 15:12:50 följande:
    Ahhh... Anton. Drömmer
    *grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*
    Gulle dig....tack, FV, det kommer mer vad det lider....construct.gif

...så att säga.
  • Anton Chigurh
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-09-01 15:36:32 följande:

....klena ben...skulle inte tro det... . Du förstår uppenbarligen inte betydelsen av "klena ben ". Nej du , benen håller lika hög kvalitet som överkroppen .Måhända att det inte känns så...men du ser då snygg och stark ut ...som vanligt
    Tack, Pärlan, finns en....finns många, anledningar till att jag gillar dig så skarpt som jag gör.....Hjärta
  • Anton Chigurh
    NOEL75 skrev 2013-09-01 15:30:25 följande:
    Tror jag skall följa ditt exempel och klämma in liter mer långpromenader. Kom på att man kan ju faktiskt beta av en del ljudböcker samtidigt som man rör på sig... Inte dumt alls.... Sprang 12 km igår men idag pallar inte vaderna mer av den varan...
    Jo, NOEL, att jogga gillar jag egt bättre än promenader, men pga av skaderisken blir det promenader för min del, och jag "har lärt" mig gilla att promenera, kan gå 4,5 timme i sträck utan att det är tillstymmelse till tråkigt, känns tvärtom som jag skulle kunna gå hela natten, liksom, ändå har jag inte musik eller ljudbok i lurarna, har inga lura alls, men jag hade gärna velat, dock är det en del trafik fast en och annan kör som dom hade stulit biljäveln....otrevligt på en smal grusväg, speciellt när en bekant till mig blev av med kålroten pga ev en fyllerist som körde av vägen precis där han råkade befinna sig. 

Å så är det gott om älgar, och vildsvin, och det skall enligt ryktet finnas björn också, dom, björnarna, har jag inte sett med egna ögon, men älg och vildsvin har jag varit så nära som 10 meter, därför har jag inga lurar, vill inte bli överraskad av en beta uppkörd i röven.

Men jag rekommenderar promenader, NOEL, det är mycket trevligt, och håller du ut en stund bränner du ganska bra med kalorier också.....

Skön avkoppling, och som sagt, jag går i alla väder utom full storm. 
  • Anton Chigurh
    Anonym (lillajag) skrev 2013-09-01 15:43:10 följande:
    Snygga ben Anton!! Inte många män som lägger fokus på benen, men jag gillar dina :D
    Tack, LJ, dina kommentarer värmer som alltid.....Solig
Svar på tråden Helkroppstråden