• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • straight arrow
    Anonym (Quexet) skrev 2016-11-17 23:22:33 följande:

Mycket har hänt i tråden på senare tid, fina bilder blandat med gnäll, vilket innebär att allt är som vanligt! Fantastiskt!

Roligt att se dig igen, söta kex...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anonym (Felix)

Mycket har hänt i tråden på senare tid, fina bilder blandat med gnäll, vilket innebär att allt är som vanligt! Fantastiskt!

Som en shot av ren lycka och perfektion! Om det är något som skulle kunna göra mig religiös så är det gudomligt skapade kvinnokroppar som din.
  • Anonym (Quexet)
    Robb80 skrev 2016-11-17 23:49:42 följande:
    Riktigt läcker bild måste jag säga..
    Tack, svartvitt är läckert! Flört
    hurak skrev 2016-11-18 03:34:34 följande:
    Wow! Superläcker!
    Tack snälla. Glad
    Anonym (hoppsan) skrev 2016-11-18 06:56:12 följande:
    Läckra skor, vill se dig stående i dom, tror dina ben blir grymt sexiga då!
    Jag får leta lite i arkivet o se vad jag hittar, men det får bli ett senare projekt när det finns lite mer tid. Oskyldig
    Underhill skrev 2016-11-18 06:58:51 följande:
    Läckert inbjudande!
    Tack! Kyss
    Anonym (Zeb) skrev 2016-11-18 10:11:46 följande:
    Anonym (Tittut) skrev 2016-11-18 06:57:43 följande:

Godmorgon !

Oh yes!! Vilken behandling kan så fina skinkor gilla?
    Mina är det svårt att göra något fel med, dom gillar allt!
    Anonym (En kille) skrev 2016-11-18 10:13:42 följande:
    Så vackert och sensuellt så man tappar andan!!
    Krävs mun-mot-mun-metoden? Tungan ute
    Tack. Kyss
    Herr P skrev 2016-11-18 10:19:58 följande:
    vacker som få
    Tack snälla. Solig
    straight arrow skrev 2016-11-18 11:56:07 följande:
    Roligt att se dig igen, söta kex...
    Tack fina! Kyss
    Anonym (Felix) skrev 2016-11-18 14:12:30 följande:
    Som en shot av ren lycka och perfektion! Om det är något som skulle kunna göra mig religiös så är det gudomligt skapade kvinnokroppar som din.
    Oj vilken underbar komplimang! Solig Nästan så man blir lite generad. Tack så mycket. Kyss

• Anonym (L.A)
    Mycket har hänt i tråden på senare tid, fina bilder blandat med gnäll, vilket innebär att allt är som vanligt! Fantastiskt! smile2.gif
    Lika fin som alltid
  • Anonym (Kille 33 år)

Hoppsan sa, så var favvo kexet tillbaka. Vet du att jag fantiserar osunda tankar om dig och din kropp. Du kan se det som något positivt, min flickvän skulle dock inte uppskatta om jag nämnde det. ;)
  • Anonym (Quexet)
    Anonym (L.A) skrev 2016-11-18 16:42:32 följande:
    Lika fin som alltid
    Som alltid vette tusan! Du ska se mig en söndagsmorgon! Tungan ute
    Tack. Solig
    Anonym (Kille 33 år) skrev 2016-11-18 18:16:02 följande:
    Hoppsan sa, så var favvo kexet tillbaka. Vet du att jag fantiserar osunda tankar om dig och din kropp. Du kan se det som något positivt, min flickvän skulle dock inte uppskatta om jag nämnde det. ;)
    Tillbaka är ett starkt ord, jag är här en sväng igen kan vi hålla oss till Flört
    Fantasier är inte osunda! Oskyldig men när du lägger fram det så kanske du ska låta bli att berätta om just den fantasin för din flickvän!

• Anonym (Tittut)

Zeb: Varlig mjuk behandling tack:)

En kille: Tack

Sädeserlan: Framsidan kommer en annan dag. Tack

hoppsan: Tack för dina synpunkter får tänka på det nästa gång o kanske köra genomskinlig string.

11101: Tack

• Anonym (Undrandes)

Japp, allt är som vanligt här inne och i de andra bildtrådarna, vilket inkluderar en massa reprisbilder. Tacka vet jag nytagna fotos.