• Nyfikne

Helkroppstråden

Anonym (tjockis) skrev 2013-05-29 13:26:34 följande:
    Nä alltså det är hopplöst... Jag kan bara inte låta bli att slänga in bilder när ni tjatar så förbaskat! Skål

Vi kommer aldrig sluta att tjata, men ge inte upp :D
    Kyss

• Anonym (tjockis)
    Anton Chigurh skrev 2013-05-29 13:35:45 följande:
    Jag önskar jag satt på Terror nu, inte min gamla grålle !!!

Jag kommer fan aldrig fram, och jag är mer sugen än någonsin nu.....hubba20hubbagk5 

*ASG* Den där traktorn är såå jävla cool Tyst
    Lägg på ett kol nu bara Anton... Jag väntar inte hur länge som helst... Drömmer
  • Anton Chigurh
    Anonym (tjockis) skrev 2013-05-29 13:39:33 följande:

*ASG* Den där traktorn är såå jävla cool Tyst
    Lägg på ett kol nu bara Anton... Jag väntar inte hur länge som helst... Drömmer
    Min grålle får jag inte upp i mer än 20 km/h som max, men jag ser en nerförsbacke en bit fram, så lite fortare går det strax, så vänta för helvete. Jag är på väg.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (tjockis)
    Anton Chigurh skrev 2013-05-29 13:42:27 följande:
    Min grålle får jag inte upp i mer än 20 km/h som max, men jag ser en nerförsbacke en bit fram, så lite fortare går det strax, så vänta för helvete. Jag är på väg.....

Du får ta och trimma upp lille Grållen en aning... Det går ju inte för sig att framföra sig i snigelfart... Flört

Räcker väl att det blir snigelspår efter vissa andra?! DrömmerFörvånad

*S*
  • Anton Chigurh
    Anonym (tjockis) skrev 2013-05-29 13:44:59 följande:

Du får ta och trimma upp lille Grållen en aning... Det går ju inte för sig att framföra sig i snigelfart... Flört

Räcker väl att det blir snigelspår efter vissa andra?! DrömmerFörvånad

*S*
    Mmm, den som väntar på nåt gott....jag måste stanna å handla två burkar vapenfett också, så det kan dröja en stund ytterligar. Men jag kommer. Var så säker.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Clownensglädje

Synd att du var anonym tjockis...annars hade man begärt mer framifrån...hoho

• MrX
    Anonym (tjockis) skrev 2013-05-29 13:26:34 följande:
    Nä alltså det är hopplöst... Jag kan bara inte låta bli att slänga in bilder när ni tjatar så förbaskat! Skål

Shit vilka bröst
  • Anonym (tjockis)
    Clownensglädje skrev 2013-05-29 13:51:18 följande:
    Synd att du var anonym tjockis...annars hade man begärt mer framifrån...hoho

Hörredu, här är det inte bara att "begära"... Obestämd
  • Clownensglädje

Du får väl skicka ett mess...innan man blir helt less....

• gabbe06
    SIPPAN13 skrev 2013-05-29 14:11:45 följande:
    Jösses amalia Sippan, vilken härlig bulle! Förvånad