• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Påven Johanna II
    Anonym (SharpDressedMan) skrev 2016-11-24 11:11:37 följande:
    Näe verkligen inte, det är så jag ser ut nomralt...
    Vad man kan kalla för rejäl byxbula.
  • Anonym (WOW 4)
    Anonym (SharpDressedMan) skrev 2016-11-24 11:11:37 följande:

Näe verkligen inte, det är så jag ser ut nomralt...

Delad pung.
  • Anonym (SharpDressedMan)

Well, nu är det inte pungen som är den framträdande delen i mim bula, speciellt inte på höger sida...då jag kör PTH

• Anonym ( )

Du måste akta dig vännen. Du kan få problem med så tajta byxor, din kompis behöver lite luft och utrymme.

• Anonym (WOW 4)
    Anonym (SharpDressedMan) skrev 2016-11-24 12:23:01 följande:

Well, nu är det inte pungen som är den framträdande delen i mim bula, speciellt inte på höger sida...då jag kör PTH

Ok, fram med fler bilder då!!
  • Anonym (krav)
    Anonym (SharpDressedMan) skrev 2016-11-24 12:23:01 följande:

Oj här har vi en mogen kille
  • Anonym (Stallion)
    justme79 skrev 2016-11-19 12:38:32 följande:

Saknar sommaren och långklänningar!

Du är ju och kommer alltid vara den vackraste här Hjärta
  • Anonym (SharpDressedMan)
    Anonym (WOW 4) skrev 2016-11-24 12:38:04 följande:
    Ok, fram med fler bilder då!!
    Skulle gärna lägga upp fler bilder men det är ingen mening med insåg jag igår, då jag laddade upp en betydligt mer vågad bild under alias "MrBond" i går i tråden "Intima Bilder", där den stod som ett spett och jag hade hängt en handduk över halva främre delen och undrade i bildtexten om någon önskade en portabel handduskhängare

I morse fick jag PM från Admin om att så får man banne mig inte göra, och bilden är nu raderad. Men en användare i den tråden han citera bilden med kommentaren:
    Anonym (Tittin) skrev 2016-11-23 16:48:12 följande:

MrBond: Den var väldigt ståtlig må jag säga.

• Påven Johanna II
    Anonym (SharpDressedMan) skrev 2016-11-24 14:07:44 följande:
    Skulle gärna lägga upp fler bilder men det är ingen mening med insåg jag igår, då jag laddade upp en betydligt mer vågad bild under alias "MrBond" i går i tråden "Intima Bilder", där den stod som ett spett och jag hade hängt en handduk över halva främre delen och undrade i bildtexten om någon önskade en portabel handduskhängare

I morse fick jag PM från Admin om att så får man banne mig inte göra, och bilden är nu raderad. Men en användare i den tråden han citera bilden med kommentaren:

Ah, det ståndet såg jag!

Men då får jag nog faktiskt säga att bilden i den här tråden är som mäklarbilderna brukar vara.
  • Anonym (WOW 4)
    Anonym (SharpDressedMan) skrev 2016-11-24 14:07:44 följande:

Det var en bra bild!!! Du får gå med i de slutna trådarna!!