• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Neol
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-12-28 16:59:18 följande:
    Tack för tips, har ansökt och planerar för kvällen. Liten teaser är väl på sin plats.
    Gruppen Mina Bilder är förmodligen ett bättre alternativ om du vill att det finns en lite större skara medlemmar. Den ligger på första sidan bland grupperna. Finns nog ett skäl till att mina vågade bilder 2 ligger på sidan fyra
    Ordförande i seniorklubben
  • Anonym (Nyfiken)
    Neol skrev 2016-12-28 18:52:06 följande:

Gruppen Mina Bilder är förmodligen ett bättre alternativ om du vill att det finns en lite större skara medlemmar. Den ligger på första sidan bland grupperna. Finns nog ett skäl till att mina vågade bilder 2 ligger på sidan fyra

Hon gör som ni önskar. Söker medlemskap där med.
  • Neol
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-12-28 18:58:09 följande:
    Hon gör som ni önskar. Söker medlemskap där med.
    Det är nog ett bra drag! Bra att tänka på dock är att din anonymitet försvinner i grupperna, så om ditt konto är väldigt personligt, kan det vara idé att byta till ett annat. Om du vill vara anonym vill säga... Kyss
  • NollÅttan
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-12-28 16:34:21 följande:

Tack så mycket. Härligt att höra! Hoppas kunna tillfredsställa er till kvällen...

Får fantisera då jag förmodar att du delar med dig i de slutna grupperna.. Visar för lite här för att komma med i den tråden - "jag är inte bitter" :)
  • Rambo69
    Neol skrev 2016-12-28 18:52:06 följande:
    Hur gör man för att söka medlemskap där då?
    När jag söker den gruppen så kommer det upp,  you can not join this group ???
  • Neol
    Rambo69 skrev 2016-12-28 20:02:35 följande:
    Hur gör man för att söka medlemskap där då?
    När jag söker den gruppen så kommer det upp,  you can not join this group ???
    Skumt! Trodde alla blev insläppta där. Kanske har ändrats...
  • Queeeen89
    Neol skrev 2016-12-28 20:06:15 följande:

Skumt! Trodde alla blev insläppta där. Kanske har ändrats...

Man måste bli "insläppt" av särskilda personer
  • Rambo69
    Queeeen89 skrev 2016-12-28 20:19:22 följande:
    Hur gör man då? Vilka personer släpper in en då?
  • Neol
    Queeeen89 skrev 2016-12-28 20:19:22 följande:
    Sant, men deras tanke med tråden var att alla skulle bli insläppta från början har jag för mig. De kan ha tänkt om...

Rambo får fjäska för någon av gruppadministratörerna helt enkelt
  • Rambo69
    Neol skrev 2016-12-28 20:23:23 följande:
    Sant, men deras tanke med tråden var att alla skulle bli insläppta från början har jag för mig. De kan ha tänkt om...

Rambo får fjäska för någon av gruppadministratörerna helt enkelt
    Åh är det någon som vet vilka som är gruppadministratörer?