• Dress

Helkroppstråden

Önskar det var en sådan här dag istället för detta evinnerliga regn :P Jag känner mig bortskämd efter denna härliga sommar! :)

• Dress
    NeedfulThings skrev 2014-08-17 15:34:08 följande:
    Vilken söt bikini Glad
    Tack! Glad Fyndade den nu i slutet av sommaren. Har inte fått tillfälle att använda den än dock :/
    Anonym (MissLi) skrev 2014-08-17 15:34:20 följande:
    Snygg bikini på läckra former!
    Tnx! Solig
    Noname00 skrev 2014-08-17 15:41:06 följande:
    Du är saknad darling :)
    Aww! Gulliga du Solig{#emotions_dlg.flower}
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-17 15:43:20 följande:
    Så härligt...härligt härligt...ja härligt om jag inte skrev just härligt! smile2.gif Gillar verkligen både din kropp och den där picknick bikinin! smile5.gif
    Det var roligt att höra! Solig Du är ju inte så lätt att göra belåten Flört
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-17 15:44:32 följande:
    Snyggt dress och jättesöt bikini smile1.gif kul att se dig smile1.gif  
    Tack! Glad Och detsamma! 
    straight arrow skrev 2014-08-17 15:57:50 följande:
    Favorit i repris... bikinin klär verkligen din vackra kropp!
    Tack Pilen! Fast här i HKT är den inte repris Flört

• Dress
    LostInTranslation skrev 2014-08-17 16:19:06 följande:
    Härligt att se dig Dress!! Elegant som alltid!! Ser ut att funka fint med innebikini också!
    Elegant minsann!? Skrattande Det var vackert sagt LIT. Kul att se dig också. Eller... jag menar: Det vore kul att se dig också! Upp med en bild! Flört
  • Dress
    Anonym (Solar) skrev 2014-08-17 16:16:06 följande:
    Är på väg ut för att jogga
    Bra där! Önskar att jag också var det... Fast jag är för lat Tungan ute
  • Dress
    LostInTranslation skrev 2014-08-17 16:22:27 följande:
    Se där! Där är du ju! Längesedan sist hördu. Men du ser lika läcker ut som vanligt! Kudos! 
  • Dress
    LostInTranslation skrev 2014-08-17 16:24:46 följande:
    Nu var jag väl kvick smile5.gif ...Ja du är alltid sensuellt elegant. Tänder som fan på det... Tungan uteFlörtKyss
    Ja shit vad snabb du är Flört
    Härligt att du gillar! Solig{#emotions_dlg.flower}
  • Dress
    LostInTranslation skrev 2014-08-17 16:28:14 följande:
    Tack för det... Inte inne så ofta längre och det verkar ju inte du vara heller om du inte gömmer dig under något mystiskt alias. I övrigt är det inte så mycket som ändrats...
    Nej, jag har inget mystiskt alias. Har hållit mig inne i den slutna gruppen i sommar. Så HKT har jag inte kollat in i på länge nu. Men det är alltid lika roligt att kika in emellanåt Glad Jaså, inte mycket som ändrats alltså? Inga stora förändringar på gång? Drömmer 
  • Dress
    LostInTranslation skrev 2014-08-17 16:35:08 följande:
    Hmmm så den slutna finns kvar. Saknar den lite. Kanske är dags att skicka in en ansökan igen smile5.gif . Haha nej inga stora förändringar på gång heller.... Själv då?
    Jadå den lever och frodas. Men om man en gång varit med så tas man nog inte bort tror jag?
  • Dress
    LostInTranslation skrev 2014-08-17 16:41:27 följande:
    Jag gick ur den av fri vilja för nästan ett år sedan. Så jag har inte tillgång längre. Tror inte du var med i gruppen då...
    Nej, jag kom väl med i våras någon gång tror jag...
  • Dress
    LostInTranslation skrev 2014-08-17 16:42:07 följande:
    Men MUMS!!! Tungan uteSkål Jag tror bestämt det serveras lördagsgodis så här på söndagseftermiddagen! Förvånad
Svar på tråden Helkroppstråden