• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Quexet)
    PeterGB3G skrev 2017-03-02 21:33:56 följande:
    Uppskattar alla kvinnor som vågar posta här. Gör ingen inbördes rangordning, det är andra bilder jag talar om,
    Härligt, då missuppfattade jag parentesen! Solig Skönt att höra. Kyss
  • Anonym (Quexet)
    Superman skrev 2017-03-02 21:42:18 följande:
    Låter härligt....kommer på en gång... Tungan ute
    Den högra dörren är till barnens rum så håll åt vänster!
  • Firepants
    Anonym (Quexet) skrev 2017-03-02 21:44:36 följande:

Härligt, då missuppfattade jag parentesen!  Skönt att höra. 

Härligt att se dig igen underbara kexet. Tycker du maila för lite. ; (
  • Flörttomten
    Anonym (Quexet) skrev 2017-03-02 21:48:39 följande:
    Den högra dörren är till barnens rum så håll åt vänster!
    Lugnt håller till vänster... {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (milf)

En rumpa till... hoppas det inte gör något.
  • Anonym (hoppsan)
    Anonym (milf) skrev 2017-03-02 23:37:15 följande:
    Gör inget, vackra bilder får man inte nog av! Mycket trevligt att vakna och mötas av din vackra rumpa, tänk att få hålla en skinka i vardera handen och krama mmm.
  • Dasenhard

Vilken härlig uppstart på morgonen Den rumpan hade jag gärna haft framför mig när jag vaknade.... Då hade jag ställt mig bakom dig och dragit av dig trosorna och gjort nåt oanständigt
  • Anonym (Njutare)

En så fin rumpa får man aldrig nog av. Vackert!
  • smeden75

Älskar rumpor... Särskilt när de är så där fina... Skulle ju gärna ha stått bakom =)
  • Uffeking

Oj. Sexig bild. Behöver du sällskap bakom?