• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Toomaas
    justme79 skrev 2015-09-28 23:59:44 följande:
    Men shit killar vad snygga ni är!! Nu blir det svårt att sova!

Nu har jag gått igenom alla dina bilder på denna tråd och jag fortfarande inte få nog av dig och din så underbart otroliga läckert sexiga kropp och bröst och rumpa och ja hela dig....Vill pussa på hela dig hela tiden.... ;x
  • justme79
    hurak skrev 2017-03-10 14:21:14 följande:

Vad sexig du är! Vilka tankar du ger oss! Otroligt vacker!

Tackar tackar!
    Toomaas skrev 2017-03-10 14:55:30 följande:

Nu har jag gått igenom alla dina bilder på denna tråd och jag fortfarande inte få nog av dig och din så underbart otroliga läckert sexiga kropp och bröst och rumpa och ja hela dig....Vill pussa på hela dig hela tiden.... ;x

Oj allihopa?! Det var inte illa! Tack för alla komplimanger. Blir ju lite generad...
  • Toomaas
    justme79 skrev 2017-03-10 20:29:03 följande:
    Tackar tackar!

Oj allihopa?! Det var inte illa! Tack för alla komplimanger. Blir ju lite generad...
    Japp alla dina bilder....å det var verkligen ett rent nöje och jag lär göra det fler gånger....Tungan ute
  • Anonym (Njutare)
    Born to be real not perfect skrev 2017-03-11 17:31:51 följande:

Vår i luften :)

Med en sådan vacker bild kommer känslorna ännu snabbare.
  • smeden75

Åhhhhh vilka vackra bröst..
  • Gaskarl

Men jäklar.. Va frän bild.
  • Toomaas
    Mmmmm älskar vår i luften speciellt då alla tjejer är lättklädda som dig....ett par ljuvliga bröst du har... Flört