• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (hoppsan)
    Abegayle70 skrev 2017-03-23 12:51:55 följande:
    Grattis, du och andra småpojkar med våldsfantasier har nu fått mig att besluta att aldrig mer posta bilder i de öppna trådarna.
    Tråkigt för oss andra, men det ska ju kännas bra för dig.
  • Underhill
    Anonym (Pigg) skrev 2017-03-23 13:24:18 följande:
    Är ni Pigga?
    piggnade till :) go vy! 
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (hoppsan)
    Anonym (Pigg) skrev 2017-03-23 13:22:52 följande:
    Trevlig Torsdag?
    Sensuella bilder på en vacker kropp!
  • Anonym (Undrandes)
    Grattis, du och andra småpojkar med våldsfantasier har nu fått mig att besluta att aldrig mer posta bilder i de öppna trådarna.
    Reta mig inte om jag stavar fel, jag är dyslektiker...
    Våldsfantasier? Kallar du smisk med björkris för våld. Hans Scheikes kvinnor såg det som en njutbar belöning. Du skulle ta och prova och släppa lite på de där hämningarna.
  • McAdam
    Anonym (Undrandes) skrev 2017-03-23 13:57:47 följande:
    Våldsfantasier? Kallar du smisk med björkris för våld. Hans Scheikes kvinnor såg det som en njutbar belöning. Du skulle ta och prova och släppa lite på de där hämningarna.
    Nu har ju Abegayle vid upprepade tillfällen visat att hon inte uppskattar smisk...och att då fortsätta med kommentarerna visar inte på mycket vett och förtjänar en sådan åthutning som ni fick - och att ni sedan förstör för många som vill njuta av en fin rumpa då hon inte längre vill lägga ut bilder på den (vilket jag har den största förståelse för!)
  • Anonym (Zeb)

Beklagar att jag började.
  • Abegayle70

Du förtjänar inte att ens bemötas. Gömma sig fegt anonymt dessutom. Okej. Du jämför dig själv med pervit hans scheike. Det säger allt.
  • Anonym (Undrandes)
    Abegayle70 skrev 2017-03-23 16:14:29 följande:
    Du förtjänar inte att ens bemötas. Gömma sig fegt anonymt dessutom. Okej. Du jämför dig själv med pervit hans scheike. Det säger allt.
    Ha ha, snacka om att surna till snabbare än en disktrasa. Jag jämför inte mig själv med Scheike, men poängterade blot att hans kvinnor uppskattade att få smaka på riset. Uppenbarligen är du inte en sådan kvinna, och din bakdel ska tydligen hanteras med samma försiktighet som Ming-porslin. Beklagar att jag kom till att föreslå något som långt överskred dina gränser.
  • Lindiza
    Ställ dig på alla fyra själv så ska jag mer än gärna piska dig med björkriset  så du ska få känna hur det känns att bli piskad på rumpan