• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Underhill
    JaZZi. skrev 2017-04-13 00:17:11 följande:
    En sommarbild 

Härliga former :)
    E vi överens så kör vi
  • justme79
    rob78 skrev 2017-04-13 05:23:24 följande:

Det är ju vänligt av dig att ge plats men som du kanske anat så är ju du en klar favorit. Perfekt avvägning på bilderna dessutom så dom blir så sexiga utan att bli vulgära.

Påskbild? Med fjädrar då eller?

Favorit hos dig kanske ja! Men det finns säkert de som inte gillar mina bilder.

Ha ha ne fjädrar ska jag nog inte blanda in...
    mrspice skrev 2017-04-13 11:33:09 följande:

Jag blir glad av dina bilder! Din kropp, dina variationer, sättet du lyckas fånga motivet. TopNotch för att vara amatörselfies.

Tack snälla du! Vilka komplimanger! ;)
  • mrspice
    justme79 skrev 2017-04-13 16:33:22 följande:

Varsågod, nöjet är mitt ;)
  • Anonym (Arne)
    justme79 skrev 2017-04-13 16:33:22 följande:
    Favorit hos dig kanske ja! Men det finns säkert de som inte gillar mina bilder.

Ha ha ne fjädrar ska jag nog inte blanda in...
    mrspice skrev 2017-04-13 11:33:09 följande:

Jag blir glad av dina bilder! Din kropp, dina variationer, sättet du lyckas fånga motivet. TopNotch för att vara amatörselfies.

Får vi se en påskbild med en fjäder som döljer skåran?
  • justme79
    Anonym (Arne) skrev 2017-04-13 21:53:47 följande:

Får vi se en påskbild med en fjäder som döljer skåran?

Ne det kommer ni dessvärre inte att få se.
  • Anonym (Arne)
    justme79 skrev 2017-04-13 23:13:13 följande:
    Ne det kommer ni dessvärre inte att få se.
    Men bara för Arnes skull...?
  • JaZZi.
    Anonym (Well damn) skrev 2017-04-13 12:44:41 följande:
    Well holy shit, du råkar inte gilla tjejer? Har kommit fram till att jag är bi och skulle verkligen inte tacka nej till dig!
    Hahaha. Visst gillar jag tjejer, fast inte på det sättet Flört
  • JaZZi.

Kikar lite på gamla bilder från sommaren, och hittar lite olika.
    Här kommer en Skrattande

• Anonym (GodNess)
    JaZZi. skrev 2017-04-14 00:50:47 följande:

Här kommer en Skrattande

Sexigt som vanligt. Ingen behå ser det ut som?
  • straight arrow
    JaZZi. skrev 2017-04-14 00:50:47 följande:

Här kommer en 

Vackert!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.