Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

Beverly Marsh skrev 2015-03-04 13:21:27 följande:
    Om ni båda vill komma i kontakt med varandra finns det ju några här som gladeligen skulle kunna hjälpa till ;)

Haha bra att veta, la ut en krok tidigare men tydligt var denna ville plåga mig lite. Hoppas hon läser detta iaf iaf...
  • Anonym (Kaponjär)
    LostInTranslation skrev 2015-03-04 16:46:07 följande:
    Nejdå....intensivt sökande bara. Med tanke på att till och med jumbojets kan vara svåra att hitta så lär det här sökandet kunna pågå ett tag utan minskad styrka.
    Pillare skrev 2015-03-04 16:12:04 följande:
    En till som söker efter dig? Och jag som trodde att jag hittade...
    Ja det är väl egentligen allas vårt sökande efter Pilllan som håller denna tråd vid liv.  Vem är hon, Vad heter hon, var kommer hon ifrån?Tala om för oss, vem den flickan e'!Hon e' flickan, som gör allt för å göra mig lyckligFlickan, som bara vill mig välHon e' flickan, som gör allt för å göra mig lyckligDen enda flickan för min rastlösa själ

Nej hon är flickan som drog sin kos! Vet inte om din tidigare kommentar var meningen men den blev förbannat fel...
  • Anonym (Kaponjär)
    Quexet skrev 2015-03-04 19:39:59 följande:
    .

Aldrig har så fel varit så rätt Ja jag gillar denna precis lika mycket denna gången.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-04 22:43:50 följande:
    Det är ju sååå kul att plåga dig lite Kaponjär..

Haha men plåga inte för mycket kan ju bli för mycket smärta så jag dör eller blir gråtandes. Helt sanslöst vacker är hon "plågarn" ja gör väl lite mindre ont av bara att det är du, men bara lite. Iaf tror jag bestämt mig älska dina höfter och mage, ja så jävla underbar man kan vara.
  • Anonym (Kaponjär)
    LostInTranslation skrev 2015-03-04 23:04:57 följande:
    Tycker nog du lyckas hålla en perfekt balans mellan sött och surt i dina inlägg ...Det alltför sötsliskiga tröttnar man ju på om man får det i för stora doser.
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-04 17:11:44 följande:
    Nej hon är flickan som drog sin kos! Vet inte om din tidigare kommentar var meningen men den blev förbannat fel...
    Händer mig jämt när jag knåpat ihop en lovsång. Hade en till på lager om Pillllan som jag tänkte skulle heta, "Då står pojkarna på rad"... Tror jag släpper båda på svensktoppen istället.

Då kanske du borde lägga om upplägget så inte fler flyr och därmed ger upp hkt.
  • Anonym (Kaponjär)
    Quexet skrev 2015-03-05 00:26:16 följande:
    Kämpade länge för denna bild... Många viljor skulle igenom.....   Men puss på alla viljor! 

När man borde sova så är inte sådana här bilder bra för en, nej inte bra! Men sägs att det som inte är bra för en är det som är godast, så ja visst smakar detta gott.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-05 02:25:55 följande:
    Sant... Jag vill ju inte att du kräver ersättning för massa terapi och grejer pga vad jag utsatt dig för Jag kanske skulle ge dig en ledtråd...? Ja, jo... Så får det bli! (Jag kan ju inte sitta här och vänta tills du synat varenda hona på familjeliv, eller mot förmodan hittat det enda badrummet i södra Sverige med kakel istället för klinkers på golvet... ) Ledtråd: allt...

Haha ja ge mig en "ledtråd" Väntar någon ur? Men då du uppenbarligen ligger steget före för jag är inte helt hundra på att det är den jag tror, ja jag är 99. Så vad väntar du på?
  • Anonym (Kaponjär)
    LostInTranslation skrev 2015-03-05 09:34:36 följande:
    Nu får du vara vänlig och förklara dig lite Kaponjär för jag förstår faktiskt inte vad du syftar på. På vilket sätt menar du att jag får folk att fly från tråden? Och vad skrev jag som skulle fått Pillllan att fly??

Du lyckades bli väldigt privat, mer än man önskar. Så ligger det till.
  • Anonym (Kaponjär)
    LostInTranslation skrev 2015-03-05 10:24:15 följande:
    Genom att citera en gammal sunkig Tomas Ledin sång??!! Jag upplever det som att Pillllan har förstått att jag har glimten i ögat när jag skriver att jag letar efter henne om det är den saken du syftar på. Hade jag inte respekterat hennes anonymitet hade jag tjatat om att hon skulle inboxa mig och det har inte hänt en endaste gång.  Om Pilllan lämnade tråden på grund av mig hoppas jag hon säger det själv så skall jag anpassa mig därefter. Själv känner jag inte igen den bild du beskriver så jag hoppas att de som eventuellt undviker tråden på grund av mig säger det rakt ut så att jag kan bättra mig. Detta är för övrigt en bildtråd.

Det handlar inte om hur du är som person utan att du blev medvetet eller ej att outa henne och det blev för mycket. Nu har jag sagt mitt, men kan vara tänkvärt för andra med att man har en privat sfär man är mån om.
  • Anonym (Kaponjär)
    Påven Johanna skrev 2015-03-05 11:16:37 följande:
    Det är ju du som outar henne genom att berätta allt detta. Ingen hade tänkt vidare på saken utan bara arkiverat det som det skämt det var från LostinTranslations sida, men eftersom du envisas med att hävda att skämtet stämde så är det du som står för outningen. Det här kunde du ju ha tagit med Lost i PM. 

Tanken kanske aldrig slog dig att jag blev ombedd att framföra det jag skrivit. Sen vet jag inte riktigt vad diskussionen kommer till dig på för vis, men grattis nu har ni någon att vara sur på. Ja tills jag charmar er lite då smälter ni väl...
Svar på tråden Helkroppstråden