• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Neol

Varför finns egentligen både denna tråden och intima bilder? Helt onödigt...det är ju sak samma...Detta är väl originalet så den borde vara bäst....

Captain
  • Anonym (A.A)

Åh vilken utmanande bild. Riktigt läcker

• Queeeen89
    Neol skrev 2017-06-29 17:41:14 följande:

Varför finns egentligen både denna tråden och intima bilder? Helt onödigt...det är ju sak samma...Detta är väl originalet så den borde vara bäst....

Så att vi kan njuta av denna bild två gånger (;
  • Neol
    Anonym (A.A) skrev 2017-06-29 17:56:58 följande:

Åh vilken utmanande bild. Riktigt läcker

Tack Sexy! Glad att du gillar Kyss
    Queeeen89 skrev 2017-06-29 18:01:27 följande:
    Så att vi kan njuta av denna bild två gånger (;
    Så kanske det är ja....men nu var ju jag ovanligt ambitiös som postade i båda. Du vet att jag gör nästan vad som helst för att inte just du skall missa något
    Captain
  • Queeeen89
    Neol skrev 2017-06-29 18:09:23 följande:

Tack Sexy! Glad att du gillar Så kanske det är ja....men nu var ju jag ovanligt ambitiös som postade i båda. Du vet att jag gör nästan vad som helst för att inte just du skall missa något

Du gör ett ypperligt arbete darling (;
  • Arbor
    Neol skrev 2017-06-28 23:08:44 följande:
    Jaja inte så illa det heller alltid. Om man är riktigt skarp kontorist kan man ju skapa papperstigrar och det är lite naturnära det också. Tänk att det fanns bilder på dig också, det hade jag missat! Snygg du är! Bra hand med kameran också..
    Fast nu var jag ordinär, skulle på sin höjd kunna vika ett flygplan .... om det inte vore för problemet med papperslöst kontor Obestämd
    Tack, Sony A6000, blir alltid bra bilder.
  • Anonym (Julia)

Gud va het ;)
  • Arbor
    Ryktet säger att det är du som skapat denna tråd Skål
  • Neol
    Queeeen89 skrev 2017-06-29 18:50:45 följande:
    Du gör ett ypperligt arbete darling (;
    Gott att du är nöjd!! Viktigt att bidra till hög trådnöjdhet..... Kyss
    Arbor skrev 2017-06-29 19:33:30 följande:
    Fast nu var jag ordinär, skulle på sin höjd kunna vika ett flygplan .... om det inte vore för problemet med papperslöst kontor Obestämd
    Tack, Sony A6000, blir alltid bra bilder.
    Ahh...men papperstigrar är enkla att få till och funkar till och med i papperslösa kontor. Helt magiskt. Tror inte du är ordinär på något vis. Rödhårig... bara det... Eller svek mitt bildminne nu?
    Anonym (Julia) skrev 2017-06-29 20:48:29 följande:
    Gud va het ;)
    Mmmm tack!! Säg det gärna igen och igen och igen haha..
    Arbor skrev 2017-06-29 20:57:47 följande:
    Ryktet säger att det är du som skapat denna tråd Skål
    Jaså, finns det såna rykten!? Det visste jag inte. Mycket bra har jag gjort, men kan inte ta åt mig äran för denna tråd, dock är jag en stark supporter

Captain
  • kvinnamedskinnpånäsan

Jag har startat en sluten grupp för oss tjejer som har eller funderar på att göra skönhetsingrepp, den heter "Skönhetsingrepp",
    Skriv en liten pressentation om dig å sök Kyss