• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym ( )
    Rambo69 skrev 2017-08-08 20:39:01 följande:

Bara för att gruppen heter " Alla tjejer och jag" så innebär det inte att jag tror att alla tjejer går med där, jag räknar inte med att det ska gå med någon faktiskt, fast en tjej har redan gått med.

Heter hon Mollgan och är gift med dig?
  • Anonym (Vad tycks?)
    Queeeen89 skrev 2017-08-07 03:49:00 följande:
    Beror på att jag har tagit bort mina bilder jag lagt ut (;
    Då kanske det är dags. Hemskt nyfiken iallafall :).
  • Anonym (Fröken Fräck)
    Anonym (baksida) skrev 2017-08-09 00:48:33 följande:

Jaha ja ..

Det är skillnad på att dela med sig av bilder där det efterfrågas och på att tvinga på andra bilder där det inte uppskattas. Ena fallet skapar glädje medan det andra fallet trakasserar.
  • Anonym (Vad tycks?)
    Anonym (Fröken Fräck) skrev 2017-08-09 20:50:23 följande:
    Det är skillnad på att dela med sig av bilder där det efterfrågas och på att tvinga på andra bilder där det inte uppskattas. Ena fallet skapar glädje medan det andra fallet trakasserar.
    Vad är det för jävla inställning? Det står inget om i denna tråd att det på förhand ska av någon person bedömas om en specifik bild får läggas upp eller ej. Sådant kan dessutom uppfattas väldigt sårande.
  • Anonym (Fröken Fräck)
    Anonym (Vad tycks?) skrev 2017-08-09 21:11:37 följande:
    Vad är det för jävla inställning? Det står inget om i denna tråd att det på förhand ska av någon person bedömas om en specifik bild får läggas upp eller ej. Sådant kan dessutom uppfattas väldigt sårande.
    Tja, lägger man upp samma bild om och om igen i alla trådar så...
  • Anonym (Vad tycks?)
    Anonym (Fröken Fräck) skrev 2017-08-10 00:38:03 följande:
    Tja, lägger man upp samma bild om och om igen i alla trådar så...
    Det är inte en enskild persons fel att tjejer är mer utseendefixerade och petiga än vad män är. Det är iallafall den bild man får genom Familjelivs kroppstrådar. Jag ser då inget fel på hans bild; även om jag är heterosexuell.
  • Blixtmannen2

Har startat en sluten grupp för fetischer. Där skulle man kunna skriva om olika fetischer och lägga upp bilder dom inte passar in på denhär sidan

• Rambo69
    Anonym ( ) skrev 2017-08-08 21:38:56 följande:
    Heter hon Mollgan och är gift med dig?
    Dom tjejer/kvinnor som går med i min slutna grupp som heter "Alla tjejer och jag"
    skyltar jag inte med, det är upp till dom om dom vill skriva att dom har gått med i min grupp. 
    Jag visar respekt för tjejer/kvinnor vilket inte alla gör.