• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • BalkanBoy85
    smeden75 skrev 2017-10-02 22:39:48 följande:

Ja inte är det jag som bölar.. Öm tå verkligen inte.. Hatar bara dömande människor, som måste se ned på andra för att må bra...uppenbarligen stör det dig vad folk gör och skriver här inne, varför skulle du annars slösa bort din tid på att böla och vara nedlåtande

Sköt du ditt liv så sköter jag mitt!

Bra skrivet smeden
  • Anonym (Oj!)

Blir nog jättebra om du försöker sköta ditt ska du se! För alla!
    Finns inget som är så lätt som att pissa flåstomtar i nyllet i just denna tråden verkar det .... 

• Anonym (Oj!!)
    Anonym (Oj!) skrev 2017-10-02 22:43:43 följande:
    Finns inget som är så lätt som att pissa flåstomtar i nyllet i just denna tråden verkar det .... 
    Att du orkar hålla på....man blir så trött...(GÄSP)
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Oj!) skrev 2017-10-02 22:20:03 följande:

Stör inte det minsta men är så jävla övertydligt.

Tjejer som vill ha lite tillbaka och snuskgubbar som inte har sett något naket utanför nätet. 

Kolla bara kommentarerna - INGEN skriver kommentarer till brudar med hängpattar eller mage .

Bara till de mer "modellriktiga" som bara vräker in bilder för att de redan vet att de ser bra ut.

Finns gott om sidor att dra i snodden till på nätet ....

Njuter också av fina bilder men ..

Jo det är sant många får komentarer om de är smala och vältränade men varför ska man bry sig om det? Jag lägger in för det är roligt ja jag har mage och hängpattar jag är en av de kvinnorna som inte är modellriktiga.

Jag njuter av att få visa några bilder de som vill tycka om får det och de som inte gillar får göra det .

Vi ser alla olika ut och vi gillar alla olika och det måste man få göra jag blir inte ledsen om man tycker att nu lägger den feta Eva in igen jag är fyllig och stolt lägg in era bilder och var den ni är det kommer jag göra ha en bra kväll.
  • Anonym ((Elsa))
    Anonym (Eva) skrev 2017-10-02 22:47:15 följande:

Jo det är sant många får komentarer om de är smala och vältränade men varför ska man bry sig om det? Jag lägger in för det är roligt ja jag har mage och hängpattar jag är en av de kvinnorna som inte är modellriktiga.

Jag njuter av att få visa några bilder de som vill tycka om får det och de som inte gillar får göra det .

Vi ser alla olika ut och vi gillar alla olika och det måste man få göra jag blir inte ledsen om man tycker att nu lägger den feta Eva in igen jag är fyllig och stolt lägg in era bilder och var den ni är det kommer jag göra ha en bra kväll.

• smeden75
    BalkanBoy85 skrev 2017-10-02 22:43:02 följande:

Bra skrivet smeden

Tack balkan
  • smeden75
    Anonym (Oj!) skrev 2017-10-02 22:43:43 följande:

Ha ha just nu är det du som pissar dig själv i nyllet.. Synd bara att du inte inser det..
  • Anonym (Oj!)
    Anonym (Eva) skrev 2017-10-02 22:47:15 följande:

Bra att du gör det tycker jag.
    Trist bara att tråden inte verkar vara "för alla" såsom det var ämnat.
    Låter tomtarna hållas men de tycks ju sakna både självinsikt o självkritik, haha
    Lägg in vilka bilder ni vill o vågar men hoppas ni slipper:
    Oohh nu blev det hårt i byxan .. flås, flämt .. nu måste jag gå o duscha, höhö
    ta bort handen - vi ser inte
    Patetiskt!
  • Anonym ((Elsa))
    Anonym (Oj!) skrev 2017-10-02 22:56:36 följande:

Bra att du gör det tycker jag.

Trist bara att tråden inte verkar vara "för alla" såsom det var ämnat.

Låter tomtarna hållas men de tycks ju sakna både självinsikt o självkritik, haha

Lägg in vilka bilder ni vill o vågar men hoppas ni slipper:

Oohh nu blev det hårt i byxan .. flås, flämt .. nu måste jag gå o duscha, höhö

ta bort handen - vi ser inte

Patetiskt!

Jag kan hålla med om att vissa kommentarer är korkade faktist men det är sådant man får ta när man lägger upp bilder här.
  • Anonym ((Elsa))

Men samtidigt så är det också frivilligt att titta i tråden :)