• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • smeden75
    Anonym ((Elsa)) skrev 2017-10-04 21:49:42 följande:

Det är fin fint.. Väldigt trött bara.. Själv då =)

Samma här. Körde slut mig på gymmet idag så tröttheten börjar slå till nu. Men skönt trött liksom :)[/quote]

Skönt med ett grymt pass ju.. Asså din stjärt... Blir ju bara mer och mer frustrerad här ha ha.. Du vill inte ha sällis bakom dig (vet du är upptagen) men man måste ju försöka ha ha
  • Rambo69
    Anonym (Lucinda) skrev 2017-10-04 20:42:22 följande:
    Snyggt och sexigt på samma gång!
  • Anonym ((Elsa))
    smeden75 skrev 2017-10-04 21:55:38 följande:

Samma här. Körde slut mig på gymmet idag så tröttheten börjar slå till nu. Men skönt trött liksom :)

Skönt med ett grymt pass ju.. Asså din stjärt... Blir ju bara mer och mer frustrerad här ha ha.. Du vill inte ha sällis bakom dig (vet du är upptagen) men man måste ju försöka ha ha[/quote]

Haha ja försöka kan man alltid :D
  • smeden75
    Anonym ((Elsa)) skrev 2017-10-04 22:00:45 följande:

Skönt med ett grymt pass ju.. Asså din stjärt... Blir ju bara mer och mer frustrerad här ha ha.. Du vill inte ha sällis bakom dig (vet du är upptagen) men man måste ju försöka ha ha

Haha ja försöka kan man alltid :D[/quote]

Ja precis=) Fan man blir ju ställd när man inte kan använda emojis ju.. Måste ta mig till gymmet jag med nån dag.. Måste bara börja jobba lite mindre först så man hinner
  • Anonym ((Elsa))
    smeden75 skrev 2017-10-04 22:03:17 följande:

Haha ja försöka kan man alltid :D

Ja precis=) Fan man blir ju ställd när man inte kan använda emojis ju.. Måste ta mig till gymmet jag med nån dag.. Måste bara börja jobba lite mindre först så man hinner[/quote]

Ja. Jag använder telefonen och ibland visas kommentarerna konstigt här. Man ser typ ingenting så man måste sträckläsa ibland. Ja gymmet är bra skit :)
  • smeden75
    Anonym ((Elsa)) skrev 2017-10-04 22:17:44 följande:

Ja precis=) Fan man blir ju ställd när man inte kan använda emojis ju.. Måste ta mig till gymmet jag med nån dag.. Måste bara börja jobba lite mindre först så man hinner

Ja. Jag använder telefonen och ibland visas kommentarerna konstigt här. Man ser typ ingenting så man måste sträckläsa ibland. Ja gymmet är bra skit :)[/quote]

Använder åxå mobben.. Blir skummt som fasen ibland ju.. De verkar inte lägga så mycket krut på Mobil versionen här på fl tyvärr.. Du säg till om du ångrar dig angående pm.. Känns som om vi tar upp hela tråden ha ha.. Fast jag vet ju att du vill va Anonym.. =)
  • Anonym (Oj!)
    Anonym ((Elsa)) skrev 2017-10-04 21:51:48 följande:

En diskret bild på dallerrumpan.

En kvinnas rumpa ska vara klämvänlig!!
    Minst en handfull per näve!
    Plus för att den inte har string!!
  • Anonym ((Elsa))
    smeden75 skrev 2017-10-04 22:21:56 följande:

Ja. Jag använder telefonen och ibland visas kommentarerna konstigt här. Man ser typ ingenting så man måste sträckläsa ibland. Ja gymmet är bra skit :)

Använder åxå mobben.. Blir skummt som fasen ibland ju.. De verkar inte lägga så mycket krut på Mobil versionen här på fl tyvärr.. Du säg till om du ångrar dig angående pm.. Känns som om vi tar upp hela tråden ha ha.. Fast jag vet ju att du vill va Anonym.. =)[/quote]

Ja vi tar för mkt plats här haha
  • smeden75
    Anonym ((Elsa)) skrev 2017-10-04 22:25:12 följande:

Använder åxå mobben.. Blir skummt som fasen ibland ju.. De verkar inte lägga så mycket krut på Mobil versionen här på fl tyvärr.. Du säg till om du ångrar dig angående pm.. Känns som om vi tar upp hela tråden ha ha.. Fast jag vet ju att du vill va Anonym.. =)

Ja vi tar för mkt plats här haha[/quote]

Ha ha.. Ja men vi har det ju bara trevligt =)