• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (((ELSA)))
    Anonym (BonJen) skrev 2017-10-13 22:37:09 följande:

[quote=78097290][quote-nick]Anonym ((Elsa)) skrev 2017-10-13 14:54:14 följande:[/quote-nick]

Så fin! Allt bra ikväll??[/quote]

Allt är bra :)
  • Rambo69
    Anonym (87:an) skrev 2017-10-13 20:52:29 följande:
    Okej ett bröst;)
    Anonym (87:an) skrev 2017-10-13 22:02:52 följande:

Du får nöja dig med denna :)

Anonym (87:an) skrev 2017-10-13 22:05:22 följande:
    Anonym (87:an) skrev 2017-10-13 22:15:28 följande:
    Åhhhh, jag vill pussa på hela din kropp, mmmmmmmmmm

• smeden75

[quote=78098433][quote-nick]Anonym (87:an) skrev 2017-10-13 22:51:11 följande:[/quote-nick][/quote]

Du är så jäkla sexig.. Din rumpa... Helt underbar

• Rambo69
    Anonym (87:an) skrev 2017-10-13 23:01:06 följande:
    Kanske sista bilden för ikväll.
    Så jävla sexig........
  • smeden75
    Anonym (87:an) skrev 2017-10-13 23:01:06 följande:

Kanske sista bilden för ikväll.

Skulle verkligen vilja se hela dig.. Alltså heeela dig.. Du är så förbannat sexig.. Tack för att du vill dela med dig a dig.. Hoppas på en till annars får du sova sött... När du l ska sova =)
  • BYOB
    Anonym (87:an) skrev 2017-10-13 20:44:30 följande:

Okej här kommer en till

Denna bilden är grymt sexig????
  • Anonym (Storabröst)

Suddig men ville säga godnatt med en bild ????
  • Anonym (Sologubbe)
    Anonym (87:an) skrev 2017-10-13 20:52:29 följande:
    Okej ett bröst;)

Bästa bilden!

Det starka intryck du förmår förmedla med så pass lite "hud" taget i anspråk boostar föreställningsförmågan/inlevelsen ordentligt. Det gör det påklädda än mer inspirerande än det nakna.

Du har samma approach på varenda bild dessutom. Estetik, värdighet, självrespekt och självkänsla. Men på denna harmonierar de olika polariteterna naket/påklätt så galet bra så det är att betrakta som ett konstverk, På riktigt.

Då jag själv är alldeles för dålig på selfies och dessutom alldeles för hård mot mig och därmed självexkluderande från de flesta avklädda foton kommer den självkritiken hindra mig att våga lägga ut något med mer nakenhet än shorts (glöm speedos, inte ens om jag visste att ett OS-guld hängde på det skulle sån modell vara ett alternativ)

Inte för att sätta någon begränsning för andra eller ens tro att mina normer är allenarådande. Snarare beskriva varför jag stannar vid det jag gör och vill beskriva att en bild som egentligen kanske anses som mesig värderas högre av mig. Dessutom kommer mina "kvalitetskrav" på vem som håller i kameran utesluta framförallt mig själv som fotograf. Då jag sedan kort tid är solo har jag heller ingen livskamrat med förmåga och vilja att bistå mig. Av naturliga skäl, med allt detta sammantaget, kan det innebära att bilden är daterad. I detta fall till en nära nog ny bild men ändock inget live. Inget redigerat dock. Den fotografen som tog de här bilderna uppfyllde med stor marginal alla mina kriterier. Hon är en mästare i sitt skrå och fångar ögonblicket, uttrycket och "känslan" som gör de flesta hennes bilder till "mer än bara bilder"

Med denna, alldeles för långa, ingress i åtanke får vi hoppas jag lyckats återgälda en bråkdel av den upplevelse du så generöst och skickligt bjöd oss på.

Tack skall du ha, det gjorde du bra, du gjorde mig glad!