• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Lydia)
    Blixtmannen2 skrev 2017-10-17 07:53:51 följande:
    Härliga bilder. Du e snygg du
    Tack för att du tycker det
  • Anonym (Lydia)
    Sydman skrev 2017-10-16 22:22:10 följande:
    Tack. Mer vågade jag inte visa av mitt ansikte Glad
  • Anonym (BonJen)
    Elsaaa skrev 2017-10-17 10:52:02 följande:

Skönt att vara ledig idag :)

Fin du är :)
  • Anonym (BonJen)
    Påven Johanna II skrev 2017-10-17 14:02:40 följande:

Jag tror verkligen inte att det handlade om anmälningar trots att du fått höra att det skulle göra det. Det försvann väldigt harmlösa och söta bilder på bebisar och barn i andra trådar samtidigt. Den här tråden har varit utsatt för väldigt mycket anmälningar ända sedan tillkomsten av den och de har alltid bara raderat enstaka inlägg och enstaka bilder som brutit mot reglerna.

Tråden är bra för Familjeliv. Den har mängder av inlägg och besökare. Så det som hände handlade om något annat, det är i alla fall min fasta övertygelse. 

Låter motsägelsefullt det du skriver. Om trådarna är bra för Familjeliv är det ganska ologiskt att radera bilderna. Jag tjafsar inte nu, utan undrar mer vad innehållet i din fasta övertygelse att det skulle vara något annat än den förklaring som getts är.
  • Anonym (Lydia)
    Blixtmannen2 skrev 2017-10-17 07:53:51 följande:
    Härliga bilder. Du e snygg du
    Tack snälla blixten
  • Elsaaa
    Anonym (BonJen) skrev 2017-10-17 21:24:54 följande:

Fin du är :)

Tack f :)
    haters gonna hate
  • Anonym (BonJen)
    Anonym (87:an) skrev 2017-10-17 16:16:58 följande:

Här kommer en liten rumpbild ifrån mig:).

Vacker kropp du har!
  • smeden75

[quote=78109929][quote-nick]Anonym (Lydia) skrev 2017-10-17 21:29:43 följande:[/quote-nick][/quote]

Otroligt fin