• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Missvonn

Nej det gör jag inte men det är ju trevligare stt se lite variation tucker jag, därför brukar jag lägga upp olika bilder.

• Anonym (Gruppen)
    Elsaaa skrev 2017-11-10 09:06:46 följande:

Syftar du på någon speciell nu? Sådär kan man inte riktigt resonera tycker jag.

Då kan man i principen tycka att alla kopierar en själv hela tiden.

Det där har vi hört förut från henne. Efter en tid blir hon trött på att andra tar uppmärksamhet från henne och anklagar dem för att plagiera hennes bilder... Tröttsamt att vara så missunnsam
  • Anonym (Eva)

Lägg upp de bilder som ni känner för.

Självklart blir det likt om flera har stay ups eller strumpbyxor och lägger ut.

Jag bry mig inte om ni lägger upp liknande mina bara kul.

• Anonym (Eva)
    Anonym (We) skrev 2017-11-10 09:01:47 följande:

Vacker bild . Jag gillar dina röda strumpor Eva

Tack We
  • Elsaaa
    Anonym (Eva) skrev 2017-11-10 09:18:01 följande:

Lägg upp de bilder som ni känner för.

Självklart blir det likt om flera har stay ups eller strumpbyxor och lägger ut.

Jag bry mig inte om ni lägger upp liknande mina bara kul.

Exakt det jag menar. Har flera stay ups bilder exempelvis så då blir ju bilderna rätt lika fast ändå inte. Tycker man någon kopierar så kan man ju ta det som en komplimang istället :)
    haters gonna hate
  • Missvonn

Nej är verkligen inte missunnsam utan det handlar om att våga tänka själv. Anser mig vara en väldigt snäll person så men då lämnar jag er så får ni lägga upp era bilder bäst ni vill.

Vad gäller uppmärksamt får jag väldigt mycket respons men det får säkert alla andra.

• Påven Johanna II
    Anonym (Gruppen) skrev 2017-11-10 09:12:27 följande:

Det där har vi hört förut från henne. Efter en tid blir hon trött på att andra tar uppmärksamhet från henne och anklagar dem för att plagiera hennes bilder... Tröttsamt att vara så missunnsam

Ja, då var det tjatet i gång igen. Nåde den som har en kropp! Den som har en kropp har härmat mångbarnsmamman som anser sig vara upphovet till själva urkvinnan.
  • Påven Johanna II
    Missvonn skrev 2017-11-10 09:23:09 följande:

Nej är verkligen inte missunnsam utan det handlar om att våga tänka själv. Anser mig vara en väldigt snäll person så men då lämnar jag er så får ni lägga upp era bilder bäst ni vill.

Vad gäller uppmärksamt får jag väldigt mycket respons men det får säkert alla andra.

Du kan väl njuta av att du åtminstone är unik på det sättet att du är den enda som har visat anus och hoppats på applåder?
  • Listen

[quote=78177456][quote-nick]Elsaaa skrev 2017-11-09 20:05:45 följande:[/quote-nick][/quote]

Väntar ;)