Helkroppstråden
Inte ens AIK gillar väl Black Army?
Inte ens AIK gillar väl Black Army?
Du tar nog fel på firmanboys och blackarmy.. Blackarmy är en vanlig supporter förening firmanboys är mer hardcore.. =)
Du förväxlar mig grovt med någon annan.
Inte en chans att jag är annat än Bajare, Hammarbyare, ursprungen sedan 120, från Kungliga Södermalm. Närmare bestämt Bohusgatan, f.d. Hammarbygatan precis vid Kanalplan. ;)
Tro inte på allt som de där journalisterna skriver. De får betalt för att uppvigla. Inget annat. Jag negligerar inte att det finns allt från småkriminella trashankar till affärsmän i kritstreck.
Men procentandelen är i paritet med samhället i övrigt. Den stora massan är arbetare. KGB (kompisgänget Bajen) finns med där som ett om än tillhörande inslag bland alla andra, om än tillhörande våldets kärna (det finns gott om gamla gubbar som fortsätter gå som kliver fram på läktaren eller resa till från om det skulle behövas) och självklart, likt de tuffa grabbarna på pubrundan, är det de som ställer till mest stök procentuellt.
Jag vill inte skönmåla något. Däremot måste jag avsluta med att säga att min son satt på mina axlar i klacken som 4-åring. Jag började springa på egen hand i 13-årsåldern. Sällan eller aldrig har något hänt på våra hemma/bortamatcher annat än sköna minnen och ståhej. Våldet har nästan uteslutande handlat om polismakten mot Socialgrupp 3 i form av "nyrekryter från orten" (förort-landsort) i bägge laguppställningarna. Polisen vinner skoningslöst. Det ser uppgjort ut. Övning. Slakt. Reträtt. Kvar ligger 16-åriga tjejer med brutna armar och ben.Tårgasen hänger4 som en tät dimma. Våldet och skränet har abrupt brutits av tystnad. Ett och annat gråtande offer för en urspårad statsmakt vaknar till sans.
Jag har sett detta för många gånger. Ändå känner sonen och jag oss trygga.
Du får följa med mig på en match. . , om du vågar. Skämt åsido.
För de flesta är det mer än "bara en match".
Må
hända finner du "din väg" in på Söderstadion, måhända inte. Huvudsaken du får uppleva skådespelet, med egna ögon/öron
Vi förs framåt av kraftiga vindar/Anders
Känner mig sexig och vacker som gravid. Som tur har jag en partner som också tänder på det ;)
Lovade att vi skulle föreviga sexiga bilder på mig när jag var gravid, här är en av bilderna som blev till. Sorry för dålig kvalité då bilden är tagen på långt avstånd med mobil men nu klippt mindre för att dölja bakgrund osv!
Har du någon bild på dom när dom var sprängfylda??
Känner mig sexig och vacker som gravid. Som tur har jag en partner som också tänder på det ;)
Lovade att vi skulle föreviga sexiga bilder på mig när jag var gravid, här är en av bilderna som blev till. Sorry för dålig kvalité då bilden är tagen på långt avstånd med mobil men nu klippt mindre för att dölja bakgrund osv!
Ser fram emot gravidlökar ... har tapetserat om en vägg och målat om ett tak.
Men gör det gärna igen .. Vilken tapet vill du ha??