-
Vackra bröst du har.Anonym (Småbarnsmamman) skrev 2017-12-04 17:05:16 följande:Förstår inte varför dom försvann? Här kommer en helt ny iaf :*
-
Du har en mycket läcker rumpa och vackra ben.Anonym (Lydia) skrev 2017-12-04 18:12:00 följande:
Trevlig måndag kväll.
-
Det gjorde du rätt i!Abegayle70 skrev 2017-12-04 19:48:43 följande:Men vad har dom gjort nu?
Då får jag ju lägga in en ny bild.
Vacker trosa och en fantastiskt fin kropp. -
Tack! :)Missvonn skrev 2017-12-05 07:44:26 följande:
Småbarnsmamman: Först vill jag gratta dig till fina bilder på din snygga kropp. Undrar bara om det inte känns konstigt att lägga upp sexiga bilder när du är så gravid. Inget illa menande utan bara en nyfiken fråga .
Nej jag tycker inte alls det, jag känner mig fortfarande sexig och vacker (snarare MER vacker än som ogravid) och ser ingen skillnad gentemot om jag inte är gravid, och min sambo vet jag känner detsamma.
Jag kan dock förstå om andra tycker det är märkligt, men det är inget som stör mig direkt :)
Vet ju att det finns kvinnor som absolut inte trivs som gravida och män som inte tänder på en gravid kvinnas kropp, och inte heller tycker om att ha sex under perioden kvinnan är gravid pga vetskapen att det växer ett barn i magen. Men som sagt, sånna är inte vi och jag ser bara min förändrande kropp som något vackert. -
Småbarnsmamman: Du har superbra inställning:)
-
Du är väldigt vacker!Anonym (Småbarnsmamman) skrev 2017-12-05 08:18:21 följande:Tack! :)
Nej jag tycker inte alls det, jag känner mig fortfarande sexig och vacker (snarare MER vacker än som ogravid) och ser ingen skillnad gentemot om jag inte är gravid, och min sambo vet jag känner detsamma.
Jag kan dock förstå om andra tycker det är märkligt, men det är inget som stör mig direkt :)
Vet ju att det finns kvinnor som absolut inte trivs som gravida och män som inte tänder på en gravid kvinnas kropp, och inte heller tycker om att ha sex under perioden kvinnan är gravid pga vetskapen att det växer ett barn i magen. Men som sagt, sånna är inte vi och jag ser bara min förändrande kropp som något vackert. -
Ja verkligen.. Vacker bild =)Anonym (87:an) skrev 2017-12-04 22:47:39 följande:
Hörde att jag var saknad :)
-
Härligt att du njuter av din kropp.Anonym (Småbarnsmamman) skrev 2017-12-05 08:18:21 följande:Tack! :)
[quote=78247347]Tack! :)
Vet ju att det finns kvinnor som absolut inte trivs som gravida och män som inte tänder på en gravid kvinnas kropp, och inte heller tycker om att ha sex under perioden kvinnan är gravid pga vetskapen att det växer ett barn i magen. Men som sagt, sånna är inte vi och jag ser bara min förändrande kropp som något vackert.[/quote]
Bra inställning!
Man måste få tycka som man vill.
Förstår att ditt urval av sexiga kläder blivit begränsat nu med den magen. Riktigt såå stretchigt är inte latex. ????
Måste få fråga; vad har du för kläder i latex? ???? -
TACK Du var verkligen saknad !! Vad fint av dej att både läsa min önskan och sen agera så här )))) KramAnonym (87:an) skrev 2017-12-04 22:47:39 följande:
Hörde att jag var saknad :)