• Clark73

Helkroppstråden

Anonym (Småbarnsmamman) skrev 2018-01-14 23:06:37 följande:
    Någon önskade se hur brösten ser ut när dom är fulla med mjölk - här har ni. Sprängfyllda kan man säga ;)
    Va har du för bh kup storlek, i vanliga fall och när dom är sprängfyllda om jag får fråga???
  • Anonym (Småbarnsmamman)
    Clark73 skrev 2018-01-16 20:08:01 följande:

Va har du för bh kup storlek, i vanliga fall och när dom är sprängfyllda om jag får fråga???

Stor B/liten C i vanliga fall, men E just nu när mjölken precis runnit till och sen när det stabiliseras brukar jag landa på stor D :)

Så skönt när kroppen börjar komma tillbaka till dess ursprungliga jag :) även om jag älskar vara gravid!

Lite jobbigt när det rinner konstant bara ;) kan aldrig vara utan BH när jag ammar för då blir allt dyngsurt.. hehe
  • zkrillex
    Anonym (Småbarnsmamman) skrev 2018-01-16 20:57:30 följande:

Lite jobbigt när det rinner konstant bara ;) kan aldrig vara utan BH när jag ammar för då blir allt dyngsurt.. hehe

Du år underbar;)stort tack för dina underbara bidrag till denna tråd, du har verkligen en fantastisk kropp;)
  • Lahall

Grattis till tillskottet.

Och grattis till dom sååå vackra brösten.
  • Anonym (Axel)

Riktigt hett!!
  • Anonym (Kille 33 år)

[quote=78375411][quote-nick]Seximami85 skrev 2018-01-16 20:53:22 följande:[/quote-nick][/quote]

Onekligen fina i allafall. :)