• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Busen)
    Falcore skrev 2018-03-04 17:09:46 följande:

Jodå. Folk blir insläppta. Men balansen måste hållas, 50/50 kvinnor och män.

Ja och det är 90 % män som söker.
  • Jannne k

Ingen i de å söka om ni inte är en kvinna jag har provat minst 2 gånger å de blir nobben

• Jannne k

Ingen i de å söka om ni inte är en kvinna jag har provat minst 2 gånger å de blir nobben

• Dynomate
    justme79 skrev 2018-03-03 23:48:53 följande:

Ne jag är bara lite tjock! ;)

Dina bilder gjorde mig uppfylld av begär.. ????

Du ser jättebra ut.
  • BalkanBoy85
    Jannne k skrev 2018-03-04 17:32:57 följande:

Är det inte emot regler osv?! Där visas säkert mer hud mm
  • Anonym (Busen)
    Jannne k skrev 2018-03-04 17:33:00 följande:

Har också noggrant fyllt i fakta och pres. i ansökan och händer inget.
    meningslöst. rekommenderar ingen att söka till den gruppen...r
  • Anonym (Softy)
    Falcore skrev 2018-03-04 17:09:46 följande:
    Jodå. Folk blir insläppta. Men balansen måste hållas, 50/50 kvinnor och män.
    Hahahaha eller hur!
  • Anonym (Dåligt beteende)
    Mutter80 skrev 2012-12-19 13:09:37 följande:

www.naket.se eller www.slampigt.se borde ni fixa en domän som heter!

Ha de bra alla som inte kan repsektera sina kroppar utan att lägga ut dom på nätet!

Vet inte vad ditt problem är eftersom du verkar vara en pryd surkärring som påverkar vårt samhälle negativt. Det är människor som du som säkert anser att man förtjänar en våldtakt pga att man gick i ett par shorts. För du menar att man är slampig och inte respekterar sig själv om man äger sin sexualitet och är bekväm med sin egen kropp? Tråkigt att ha dig som mamma som säkert hyschar så fort någon säger ordet bröst eller sex. Du har inget här att göra eftersom du verkar bli så stött av denna tråd, men vet du vad? Ingen tvingar dig att läsa här eller att fota dig själv, du framstås bara som ointelligent när du skriver. Tycker det är trist att människor som du som känner ett behov av att trycka ner andra för att själv må bättre finns på FL. Så lägg ner ditt beteende för den enda som är respektlös och skämmer ut sig själv är du.