Inlägg från: lilletrille |Visa alla inlägg
  • lilletrille

Helkroppstråden

Mandiisen skrev 2013-07-23 14:28:22 följande:
    anmälde också honom igår
    17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111 <33

• lilletrille
    Nyfikne skrev 2013-07-23 14:44:16 följande:
    Håller med Tycker de borde nog, ha ett filter, så man kan blocka de och slippa se deras inlägg. Har föreslagit det men vet inte varför de inte inför det. En sån funktion har funnits sen länge i andra siter.  

Ja det är faktiskt en bra lösning. Borde inte vara så svårt att fixa heller..
  • lilletrille
    Nyfikne skrev 2013-07-23 14:52:26 följande:
    Ingen aning Jag minns att sånt fanns i¨diverse chatrum för 10 år sen minst. Problemet med att förbjuda anonyma är att många som är rädda för att avslöja sin ID och ändå har nåt viktigt att ta upp på Forum skulle försvinna.  

Japp. Men de kan ta bort rätten för vissa användare att posta anonymt om de inte sköter sig. Det skulle ju vara en bra lösning i det här fallet.
  • lilletrille
    mepetite skrev 2013-07-23 16:13:17 följande:
    Exakt. förstår inte varför folk envisas med att benämna detta äckel för en man! Mandisen är jättesnygg och det finns inte en normal man som inte skulle skriva det eller tycka det. har aldrig stött på en mogen man som har klagat på en kvinnas utseende. däremot en hel drös småtjejer med aptaskig självkänsla. SA och A2 är brudar, småbrudar! har dem något att invända mot min övertygelse så kanske det är dags att släppa på anonymiteten!

Nja..jag tror ju också att det är kvinnor, men i alla fall en av dem identifierar sig själv som man så man får väl acceptera det på nåt sätt. Samtidigt skulle det ju förklara illutionen av hur ett par mansbröst/kvinnobröst ser ut. Jag menar, kan man inte ens könsbestämma sig själv så kan man väl inte förvänta sig att människan har så stor koll på andras kroppar heller :D
  • lilletrille
    Minxx skrev 2013-07-23 19:04:20 följande:
    som sagt "sa" är en riktigt ful kille med chipsbröst och fet mage. Om det inte stämmer är det ju bara att bevisa motsatsen genom att publicera en bild som vi alla kan granska och kommentera.

Jag tror det är en 50/50 chans där. En stackars flashbackare som du sa, som inte klarar av kvinnor som tycker om sig själva. Antigen det eller en väldigt bitter kvinna som inte alls tycker om sig själv.
  • lilletrille
    Anton Chigurh skrev 2013-07-23 21:44:53 följande:
    Mmm, underbara Trille, jag har av princip aldrig någonsin anmält ett enda inlägg, tycker inte det har varit befogat, men faktiskt, så för din skull, så kan jag tänka mig att göra ett undantag. Inte för min skull, jag skiter det/dom rövhålen ett långt stycke, men tydligen finns det dom som tar åt sig, och då kan det faktiskt vara till lite hjälp om alla vettiga mänskor anmäler allt som är kränkande i tråden. Bra Trille..... 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.

Jag bryr mig inte så värst mycket själv Anton, men kan jag göra vardagen lite svårare för dessa rövhål så gör jag givetvis det. Sedan känner jag lite för att backa upp de som blir påhoppade, och det vet vi ju redan, att det är bara kontraproduktivt att försöka bemöta dessa inlägg.
  • lilletrille
    Clownensglädje skrev 2013-07-24 13:44:08 följande:
    Pinkdolly. Skaffa en man eller nått. Ditt uppmärksamhetsbehov börjar gå över styr..

Men skaffa ett liv eller nåt. Din bitterhet börjar gå över styr..
  • lilletrille
    Anonym (A2) skrev 2013-07-24 15:43:28 följande:
    Självkänslan sitter inte i brösten.

Vad sägs om att koncentrera sig på sin egen självkänsla i första hand?
  • lilletrille
    studentbruttan29 skrev 2013-07-25 20:38:45 följande:
    är det därför du är så fruktansvärt förstoppad?? Ingen som vill ligga med dig. Buhu. Gå och baka en kaka och håll käften för fan.

I love you!
  • lilletrille
    Anonym (Su) skrev 2013-07-26 17:05:35 följande:
    Har du glömt att du har två barn därhemma som måste skötas om eller? Du kan inte uppföra dig som vilken ung flicka som helst. Har man ploppat ut två barn så har man ett ansvar.

Jag hoppas verkligen inte att du är en vuxen människa som sitter och hackar på en 17-åring på det här viset. Det skulle vara oerhört skamligt og pinsamt!
Svar på tråden Helkroppstråden