Inlägg från: TjabooPeople |Visa alla inlägg
  • TjabooPeople

Helkroppstråden

I Rose I skrev 2014-01-03 15:41:35 följande:
    Män har en tendens att vilja kämpa, be och böna för något de vill ha annars tycker ni inte det är värd något och det blir inte långvarig. Majoriteten av er tycker om att vara dominanta och känna att det var ert vilja som gick igenom. Ni män är komplicerade varelser. Tungan ute
    Ni är lika komplicerade ni.. :) säger en sak, tänker en andra och menar en tredje :)
  • TjabooPeople
    I Rose I skrev 2014-01-03 15:46:54 följande:
    Har man med er män att göra så får man lära sig spelreglerna och komplicera till det ytterligare så man har en chans. Tungan ute
    jovisst, det måste man ju. jag är dock en enkel man, säger det jag tycker och tänker. enklast så :)
  • TjabooPeople
    I Rose I skrev 2014-01-03 15:52:00 följande:
    Tror jag när jag får det bekräftad för mig. Har aldrig träffat en okomplicerad man i mitt liv. Det enda gången ni män är enkelspråkiga är när blodet rusar ner. Tungan ute

Nej, ska sluta tramsa.
    Jasså, nej då jag är inte sådan. När blodet rusat ned, så har jag faktiskt lite över. :)
    Asch, tramsa på du. Verkar ju vara en skoj kvinna.
  • TjabooPeople
    La Chica skrev 2014-01-04 14:30:39 följande:
    Sticker ut här med min "fylligare" kropp och eftersom detta trots allt heter Helkroppstråden tänkte jag bidra med en mer kroppslig bild...som jag ser ut just nu... Mer än såhär vågar jag nog inte visa av den på ett tag Och tror kanske inte ni andra vill se heller

Du har en fantastisk kropp. Inget fel alls med den.
  • TjabooPeople
    La Chica skrev 2014-01-04 18:21:49 följande:
    Lyckades göra en bildserie igen....Oskyldig

Jesus goding, du är helt otrolig.
Svar på tråden Helkroppstråden