Inlägg från: Grottmannen |Visa alla inlägg
  • Grottmannen

Helkroppstråden

Anonym (smiley) skrev 2014-02-07 09:11:51 följande:

Flinet trivs så bra här i bakgrunden ;) men när får se en bild från dig? :)
    Härligt att du trivs!Hjärta
    På frågan svarar jag, blir när du besöker min inbox!Skrattande
    The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.
  • Grottmannen
    Dress skrev 2014-02-07 10:51:32 följande:
    Deal ;)
    Sexigt, att du är het kan man inte sticka under stolen med!Drömmer
    The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.
  • Grottmannen
    Dress skrev 2014-02-07 11:33:36 följande:
    Tack Glad 
    Men varför sticka under stolen med något sånt? Det är väl bara dumt Oskyldig
    Haha, bra fråga!Tungan ute
    Inte lätta att vara metaforisk här heller, skulle jag se damen ifråga IRL skulle det vara svårt att inte titta ett par gånger extra!Flört BÄTTRE så?Solig
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-07 14:42:49 följande:

Hörru grottis....
    F
    F
    ASG....Skrattande
    Jävlar vad F:ar!Tungan ute
    Här har vi en fröken som inte är handlingsförlamad utan rakt på sak eller rätt nära den iaf!Drömmer
    Rena jävla trafikskolan du har där med både uppkörning och rattar, fika efteråt blir det med insupande av Fingers!Flört Tungan ute
    Rackarns så rolig du är och vacker!Hjärta
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-07 15:57:11 följande:

Hallå smultronet!Flört
    Dundrande vacker bak!Hjärta
  • Grottmannen
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-02-07 22:01:57 följande:
    Repris ikväll
    Rep-ris som både är bindande och svidande piskande härlig!Drömmer
    Vill trassla in mina fingrar i dom där snörena och aldrig komma lös igen!Tungan ute
  • Grottmannen
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-02-07 22:27:21 följande:
    Grottis Grottis... Du får trassla dig in precis hur mycket du vill, ju hårdare desto bättre
    Det här är det absolut bästa man kan höra som intrasslare!!!Flört
    Nu har vi lite att stå i......
    Först en parningsdansen sen att få vara hårt bunden alldeles invid det finaste du har....
    Nej menar inte brösten nog för att dom är underbara utan ditt hjärta min vän!Hjärta

Men innan jag trasslar in mig hoppas jag att jag får gå över din kropp ett par gånger med händerna så verkligen lär känna dig innan och utan innan vi binder oss!!!Flört
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-07 23:48:58 följande:
    God natt 

Vafan säger du?Skrikandes
    Lägga dig NU?
    Utan att gett mig en godnattpuss?Förvånad
    Du får en av mig iaf, jag är inte snål jag heller!Solig
    God natt vackra Pillan och puss på dig!Kyss
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-08 08:05:21 följande:
    Godmorgonpusssss till grottisen Kyss
    Tack!Hjärta
    Godmorgonpuss på fröken med!Kyss
    Hoppas du får en underbar Lördag!{#emotions_dlg.flower}
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-08 11:41:53 följande:

Sexigt värre!Drömmer
    pillan3 skrev 2014-02-08 12:39:19 följande:

När göstan inte är i närheten,  klättrar pillirillan på väggarna DrömmerFlört
    Inte lätt det där heller, vilken svikare!Demon
    Du får hitta något tröstpris att stimulera dig!Drömmer
    Synd att jag inte kan annars skulle du nog fått dig en Calzone och lite Fingers!Hjärta
Svar på tråden Helkroppstråden