Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

Anonym (K2 2) skrev 2014-03-17 08:28:55 följande:
    Godmorgon 

Tjejer som dig är en stor bidragande orsak till att livet är fan helt jävla underbart!Hjärta
    Du är något verkligen speciellt!Flört
  • Anonym (Kaponjär)
    Rastlösan skrev 2014-03-17 08:39:54 följande:
    God morgon!
    Den oändliga solstrålen som fortsätter långt in på nätterna att värma och blända en så hon ibland följer med in i drömmarna!Solig
    Du skulle nog kunna ha ett eget system med planeter runt dig om du bara ville...miss universum!Flört
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-17 09:01:11 följande:
    Ååå, jo! Det är jag, blir inte oanonym igen! Hahaha, blidde lite fööör mycket erbjudanden Glad
    Tack så mycket {#emotions_dlg.flower} tänkte faktiskt samma sak när jag såg din bild att den va väldigt sensuell och vacker! Sen är det ju en väldigt vacker kvinna på bilden, med otroligt vackra läppar och ögon SkrattandeSolig
    SkämsSkäms Oj, nu rodnar jag lite här! Tack så mycket Hjärta blir ju liksom lite generad av ditt limmande! Tur jag sitter själv Flört
    Hahahaha...får skriva nån minut innan; snart kommer bild på pillan?! Blir det bra? Tungan uteFlört Klippte den kanske lite föööör mycket Drömmer{#emotions_dlg.djavulsk}

Haha, har ju inte börjat än!Flört
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-17 09:43:41 följande:
    Hahahahaha
    SkämsSkämsSkäms
    Tur jag är hemma då, så ingen undrar varför jag generar när jag glor på mobilen Tungan ute
    Åhhh!Solig
    Du är gullig du!Hjärta
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-17 10:46:48 följande:
    Hahaha...jag blir ju så generad att jag till och med tappade ord och lite allt möjligt i meningen Skäms hahaha
    Jag smälter!Solig
    Kan du inte skicka bild på det?Hjärta
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-17 11:23:01 följande:
    Hahahahahahahah.....typ så här Flört till och med rodnar på axeln Tungan ute

Haha, kan du lova att du inte mixtrat med färgbalansen?Solig
    Annars så var det vackraste rodnad jag beskådat!Hjärta
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-17 11:37:36 följande:
    Hahaha...jag är ärlig, så jag kan inte lova något Drömmer
    Kanske hittade en liten knapp och kanske tryckte jag på knappen och kanske tryckte lite mer! Kanske till och med tryckte tills det inte gick mer!! Men bara kanske!! SkämsFlört
    Ähhh, var det vackraste "rodnad" jag sett iaf!Hjärta
    Vilken dag detta blev. Tänk om man skulle få se dig det första man gjorde varje morgon och det sista innan man la sig för natten, måste ju vara någon typ av nirvana eller himmelrike med dig vid sin sida.Solig
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-17 17:44:29 följande:

Hade fullt upp men såg bilden!
    Ditt söta leend och läpparna får en att ryckas med och man sitter och ler tillbaka och putar med läpparna om vartannat...hade man stoppat ner mig i ett akvarium så hade du aldrig hittat mig bland dom andra fula fiskarna, jag hade helt gått förlorad!Hjärta
  • Anonym (Kaponjär)
    Rastlösan skrev 2014-03-17 17:06:56 följande:
    Ser bara en massa snyggingar här keep up the good work!
    Ser i öst...görvacker kvinna som är iögonfallande med sin blick som får en att titta om och om igen. Ser framemot fler bilder...jag håller ögonen öppna så jag inte gör en blunder och missar något!Drömmer
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-17 20:40:05 följande:
    Du är ju så charmig, jag hade nog känt igen dig FlörtHjärta
    Haha, var det inte jag som skulle limma va?Hjärta
    Tusen tack iaf, blir som en liten tonåring fort du skriver något snällt om en!Kyss
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-17 21:06:40 följande:
    Äger ingen kjol, men följer temat lite halvt Drömmer

Vem behöver kläder när kroppen ser ut som din?Hjärta

Svar på tråden Helkroppstråden