Inlägg från: Anonym ( ) |Visa alla inlägg
  • Anonym ( )

Helkroppstråden

pinkdolly skrev 2013-09-08 10:17:34 följande:
    Det har jag inte sagt, jag sa att det var en nedvärderade kommentar angående män, hur "riktiga" män ska vara. Nu jiddrar du bara om något annat.

Nej då, jag skrev om hur riktiga män är, inte ska vara. Det är hedervärt och altruistiskt av dig att försvara de silikonälskade männens heder.
  • Anonym ( )
    Qwerty85 skrev 2013-09-08 10:26:36 följande:
    Tss tss tss... du verkar inte veta hur riktiga män är... riktiga män älskar KVINNAN! Inte brösten...

Inte om man går på kommentarerna i den här tråden
  • Anonym ( )
    pinkdolly skrev 2013-09-08 10:28:49 följande:
    Haha mm, skål på dig med kompis! Jag föredrar att inte dela upp bröst i naturliga eller icke naturliga, för mig är bröst just bara bröst. Ingen är bättre än det andra. Nu avslutar vi det här, för den här konversationen ger mig ingenting. Precis som sillisar inte ger dig något, tydligen.

Det är inte insidan som räknas?
  • Anonym ( )
    NyttNamn skrev 2013-09-14 23:55:39 följande:

Eller bara inte fått nåt på länge??
    Det där var väl ändå lite onödigt. Hur tänkte du när du fick för dig att skriva det där?
  • Anonym ( )
    Anonym (Min kropp) skrev 2013-09-17 17:19:19 följande:
    Slänger in en bild:

F.ö. tredje bilden som du snott från internet som du postar, har du missat att den här tråden är till för EGNA bilder?
  • Anonym ( )
    motherfucker68 skrev 2013-09-28 09:08:21 följande:
    Hej mmm härliga bröst det finns här nån kvinna i dalarna som har lust av att suga av mig då?

motherfucker68 skrev 2013-09-28 09:09:36 följande:
    Hej nån ridsugen kvinna i dalarna

Din mamma kanske?
  • Anonym ( )
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-01 11:50:47 följande:
    Här på FL är det ILLA att vara exhibitionist! Vi borde skämmas och veta bättre än att skämma ut oss såhär!
    Men du.... du var välan inte helt seriös där va? Det är väl aldrig illa att vara exhibitionist, men kanske olämpligt att leva ut det precis var som helst och hur som helst? Du skulle ju inte gå naken på gatan heller va?
Svar på tråden Helkroppstråden